Сервизните акции са много важни и често ни спестяват много главоболия, а в много случаи могат да ни спасят живота. Независимо дали са предивикани от загрижени институции или самите автомобилни производители, подобни действия често са имали въдействия върху хиляди, а нерядко и милиони машини.
Да оставим настрана масови сервизирания като тези от печалния "дизелгейт", както и милионите автомобили, привикани заради дефектните въздушни възглавници които могат (и са) да костват човешки животи. Много често, акции могат да се обявят и за далеч по-маловажни неща, а историята помни не един и два куриозни и направо нелепи случая.
След като неотдавна ви разказахме за акция, изискваща задраскване на думи в ръководство за употреба, сега ще ви посочим още 10 доста любопитни и дори забавни причини за сервизиране, които са засегнали от няколко до стотици хиляди машини на даден производител:
От вентилация, през резервоар и въздушните възглавници - дребните вредители успяват да са сред най-големите причинители на проблеми за автомобилните производител. Този път, засегнати били от Toyota, които трябвало да привикат цели 885 000 бройки от модела Camry, заради паяци, които циркулирали в компонент на климатичната система.
Та, членестоногите си плели мрежите в компонент на системата, което предизвиквало блокиране на дренажна тръба. Това от своя страна предизвиквало теч на вода към контролния модул на въздушната възглавница, който можел да предизвика късо съединение. То от своя страна можело да активира отварянето на въздушната възглавница. Сложно, нали?