Сервизните акции са много важни и често ни спестяват много главоболия, а в много случаи могат да ни спасят живота. Независимо дали са предивикани от загрижени институции или самите автомобилни производители, подобни действия често са имали въдействия върху хиляди, а нерядко и милиони машини.
Да оставим настрана масови сервизирания като тези от печалния "дизелгейт", както и милионите автомобили, привикани заради дефектните въздушни възглавници които могат (и са) да костват човешки животи. Много често, акции могат да се обявят и за далеч по-маловажни неща, а историята помни не един и два куриозни и направо нелепи случая.
След като неотдавна ви разказахме за акция, изискваща задраскване на думи в ръководство за употреба, сега ще ви посочим още 10 доста любопитни и дори забавни причини за сервизиране, които са засегнали от няколко до стотици хиляди машини на даден производител:
През 2014 година Honda привикала всичките произведени машини от модела Odyssey заради това, че емблемата на модела била поставена от грешната страна на вратата на багажника. И ако това ви се струва маловажно, японците предприели акцията, тъй като подобен дефект би се отразил негативно на пазара на употребявани автомобили. Според компанията, ако клиент види объркана емблема, би решил, че автомобилът е бил сервизиран заради инцидент и това ще се отрази на пазарната стойност на машината.