IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

11 причини да изберете седан пред SUV

Кросоувърите са по-скъпи, по-опасни и понякога заявяват пред света, че имате проблем със самочувствието

Когато човек поулегне и създаде семейство, му се налага да помисли и за по-голям автомобил. Доскоро класическият избор беше на седан от т. нар. D-сегмент. Но в последното десетилетие огромна част от европейците се пренасочиха към SUV или кросоувъри. Споровете кой от двата тима автомобили са по-добри не утихват, но ако се съди по пазарните данни, битката е окончателно загубена: според JATO Dynamics през тази година всички продадени в Европа седани и базирани върху седани комбита са едва 8% от пазара, ако броим и луксозните лимузини. Делът на кросоувърите е 40.7%.
  
   
Suzuki Jimny offroad
Има немалко хора, които наистина се нуждаят от проходими машини с 4х4. Но повечето купувачи на кросоувъри плащат дан на модата и на някои митове за безопасност и сигурност, които не отговарят съвсем на фактите


Истината е, че има немалко хора, които наистина се нуждаят от високопроходими автомобили със задвижване на четирите колела. Особено в условията, създадени от българската Агенция пътна инфраструктура. Но за огромното мнозинство 4х4 задвижването изобщо не е необходимо, и те избират кросоувърите по съвсем други причини. И покрай това се примиряват с немалкото им недостатъци.


11 причини да изберете седан пред кросоувър (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #43
    7 rate up comment 17 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Джип бе! Къф SUV! Допреди Need for Speed, даже не я бяхте чували тая дума!!! SUV ми вика ...
  • #42
    4 rate up comment 25 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    Има сув и сув зависи кои какво търси в момента киа е наи доброто няма кво да я бие нема тоьоти нема црвета всички го знаят простотова е наи доброто на пазара аз съм търговец и го казвам хората земат хонда или тоьота щот не търсят добър автомобил ами само да се докажат че имат спестени някои лев и че се мислят за нещо
  • #41
    22 rate up comment 19 rate down comment
    vladoshivarov@abv.bg ( преди 3 години )
    Несериозно сравнение! Качиш ли се на SUV няма връщане назад !Лично мнение (50г професионален шофьор)
  • #40
    24 rate up comment 19 rate down comment
    Dido ( преди 3 години )
    Поредната статия писана от абсолютен лъик с доводи валидни за коли от преди 20 години!!! 4X4 не ти трябва само за офроуд, в завой, при аквпланинг е винаги е по-добро.Багажника на СУВ и седан е смешно да се сръвнява. Не говорим само за обем,а и за удобство при товарене. Килограмите въобще не са в повече от седаните вече! Размера на гумите също!Каква е разликата в цолажа между X5 и 530?Разликата в разхода е пренебрежима за това което получаваш в плюс!Стабилността също е съпоставима вече!!!
  • #39
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Коректор ( преди 3 години )
  • #38
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Хи хи до #28 ( преди 3 години )
    Боко, Бокоооо, знам те аз тебе, малка нощна музичка само от Бетховен......
  • #37
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 15 ( преди 3 години )
    О, забраеи да кежеш, *** к *** ти пораства ....))))
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Dawnless ( преди 3 години )
  • #35
    23 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Много хора купуват по- скъпото, защото мислят, че е по-добро от по- евтиното. И аз съм се лъгал така. По принцип всеки производител на технологичен продукт има 3 класа - нисък, среден и висок. Средният клас е златната среда и на 90% от потребителите не им трябва по- висок клас.
  • #34
    15 rate up comment 25 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    СУВ били по-скъпи, тоя човек като пише глупости чува ли се изобщо. Я провери кое е по-скпо между Q7 и А8, S клас и GLS, X7 и 7 серия с еднакви екстри. Освен по-евтити и практични, при SUV можеш да го вземеш на фирмата си и 20% от цената ти пада, освен това имаш 2 пъти по-малък годишен данък. Не разбрах как този с S класата е примерно без комплекси за разлика от този със SUV? Тука вадиш някаква страхотна логика.