Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта.
Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?
Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.
10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):
Въпреки че Subaru предлага почти цялата си гама от модели по света, все пак се намират модели които са резервирани само за домашния пазар. Един от тях е Subaru Forester STI и е може би най-всестранно развитият модел с означение STI. Съчетанието от достатъчно място за пътници и багаж, приличен клиренс и експлозивен боксерен двигател с приятен звук и над 250 к.с. звучи неустоимо и именно за това доста от Forester STI моделите се изкупуват в Япония с цел износ.