Опитвали ли сте суши? Този традиционно японски начин на консумация на риба залива като цунами света само преди няколко години. Днес няма европейска столица в която да не намерите поне няколко суши ресторанта.
Според много японци, сушито просто няма да е по вкуса на чужденци, но въпреки драстично различните култури, суровата риба се хареса не само на европейци, но и на американци. Може ли да се случи същото и с автомобили, предназначени само за японския пазар?
Всяка държава, която произвежда коли, си има специфични модели, който пази само за собствения си пазар. Първа сред тези държави по брой т.н. домашни модели най-вероятно е Япония, следвана от САЩ. В следващата галерия сме подбрали 10 домашни японски модела и чакаме вашето мнение в коментарите дали някоя от тях заслужава да се продава по целия свят.
10 японски модела, които светът не получи (ГАЛЕРИЯ):
Тесните улици и още по-тесните паркоместа в Япония са причината техните ванове да са толкова квадратни. Едно от преимуществата на тази форма е просторното място в интериора и именно за това тези тухли продължават да са популярни сред купувачи в Япония. Вътре ще откриете всички екстри които има и в последната S-Class-а и дори мистериозните босове на Якудза в днешни дни предпочитат тронообразните задни кресла във Vellfire, пред лимузините в които са се возили до началото на века.