fallback

10 автомобила, които се провалиха на краш-тестове, но излязоха на пазара

Изглежда на някои производители не им пука особено за безопасността на клиентите

Почти всеки собственик на автомобил в наши дни си има любима марка, която обича и подкрепа. Управляващите големите автомобилни производители обаче явно невинаги отвръщат със същото, защото се оказва, че често те не се интересуват от безопасността и благополучието на клиентите си.

Факт е, че никой не харесва опасните коли. Всички искаме да се чувстваме защитени и сигурни, когато шофираме. Затова и производителите инвестират огромни суми в разработката на здрави автомобили, които са създадени, за да оцелеят при тежки катастрофи. Съответно те разработват функции за безопасност, които са спасили безброй животи през годините.

Оказва се обаче, че това невинаги е било така. Повечето коли в наши дни са високо оценени, що се отнася до безопасността, но през годините сме били свидетели и на обратното - появата на модели, които всъщност са смъртоносен капан. Оценката им за безопасност е ужасяваща, но вместо производителите им да я подобрят, те просто игнорират проблема и пускат колата на пазара.

10 автомобила, които се провалиха на краш-тестове, но излязоха а пазара (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 3 години )
    На пазара в Индия са излезнали нали, ами то там се пести от всичко понеже хората нямат грам пари и съответно им е по-важно да могат да си го купят от това дали има 5 звезди.
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    "Пак пишете басни. Не е вярно, че Matiz Daewoo са си го проектирали сами! Това е дизайн на Джуджаро и първоначално е правен за Фиат, но отхвърлен." Има ли смисъл да ти обяснявам,че да проектираш един автомобил означава да измислиш,пресметнеш всичко по автомобила - шаси, задвижване- двигател,ск.кутия, ходова част, електроника и т.н.Всичко в автомобила се проектира от инженерите,а опаковката от ламарини се изготвя от дизайнерите.Всъщност дизайнът не е проектиране на автомобил,както ти си мисли ...
  • #9
    Грешки ( преди 3 години )
    Влизам тук, за да чета интересни новини за автомобили.В последните няколко месеци допускате ужасно много правописни грешки. Много пъти не се разбира и смисъла на написаното.Или тези/този, който пише статиите си чати междувременно с някой на тема секс или чел, недочел превода от транслейтора.Вземете се поправете малко, досадно е вече!
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Гьобелсова пропаганда по пример в сайта на Алтомедея. С правописни грешки...
  • #7
    това е фак нюз ( преди 3 години )
    Влизаш в страницата на европейското бюро за изпитателен контрол над нови автомобили и " О, чудо!!!" Фиат Панда 2011-та година има 4 звезди .
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Камен Шекерджиев пак си прави пи*ки с българския език
  • #5
    М да а ( преди 3 години )
    Много ме радват манипулативните ви мат'рялча , тоя "500" на снимката излезе с 4 или 5 звезди като има възглавница за краката. Друг е въпросът че оценявате автомобили излезли на пазара преди 20години по днешните правила
  • #4
    анонимен ( преди 3 години )
    Петре, а правописа кога ще го оправиш? Бива неграмотност, но толкова не бива.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Daewoo Matiz в случая са направили най-доброто, че не са спряли модела. Супер популярен и продаван не само в България. Не съм чул да има черна статистика за тези автомобили. Ясно е че не може да си защитен в кола от тип Матиз или Панда, така както във Q7, но това не означава, че не трябва да се продават. Всеки си прави сметките - то на колело съвсем не си защитен - да спрем велосипедите?
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Естествено нито една от колите не са се провалили на краш тестовете, просто пишете леко манипултивни глупости. Пандата - например, нямаше все още автономно спиране и естествено и взеха звездите. Преди това имаше доста приличен резултат. Фиат 500 продължава да е масов успех, въпреки че е на 13 години. Немците така и не успяха да изкарат добро мини за толкова време. Работите срещу клиентите си по тоя начин...
fallback
Последни