IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 автомобила, които се провалиха на краш-тестове, но излязоха на пазара

Изглежда на някои производители не им пука особено за безопасността на клиентите

Почти всеки собственик на автомобил в наши дни си има любима марка, която обича и подкрепа. Управляващите големите автомобилни производители обаче явно невинаги отвръщат със същото, защото се оказва, че често те не се интересуват от безопасността и благополучието на клиентите си.


краш-тест


Факт е, че никой не харесва опасните коли. Всички искаме да се чувстваме защитени и сигурни, когато шофираме. Затова и производителите инвестират огромни суми в разработката на здрави автомобили, които са създадени, за да оцелеят при тежки катастрофи. Съответно те разработват функции за безопасност, които са спасили безброй животи през годините.

Оказва се обаче, че това невинаги е било така. Повечето коли в наши дни са високо оценени, що се отнася до безопасността, но през годините сме били свидетели и на обратното - появата на модели, които всъщност са смъртоносен капан. Оценката им за безопасност е ужасяваща, но вместо производителите им да я подобрят, те просто игнорират проблема и пускат колата на пазара.

10 автомобила, които се провалиха на краш-тестове, но излязоха а пазара (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    На пазара в Индия са излезнали нали, ами то там се пести от всичко понеже хората нямат грам пари и съответно им е по-важно да могат да си го купят от това дали има 5 звезди.
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    "Пак пишете басни. Не е вярно, че Matiz Daewoo са си го проектирали сами! Това е дизайн на Джуджаро и първоначално е правен за Фиат, но отхвърлен." Има ли смисъл да ти обяснявам,че да проектираш един автомобил означава да измислиш,пресметнеш всичко по автомобила - шаси, задвижване- двигател,ск.кутия, ходова част, електроника и т.н.Всичко в автомобила се проектира от инженерите,а опаковката от ламарини се изготвя от дизайнерите.Всъщност дизайнът не е проектиране на автомобил,както ти си мисли ...
  • #10
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Грешки ( преди 4 месеца )
    Влизам тук, за да чета интересни новини за автомобили. В последните няколко месеци допускате ужасно много правописни грешки. Много пъти не се разбира и смисъла на написаното. Или тези/този, който пише статиите си чати междувременно с някой на тема секс или чел, недочел превода от транслейтора. Вземете се поправете малко, досадно е вече!
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Гьобелсова пропаганда по пример в сайта на Алтомедея. С правописни грешки...
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Камене, знаеш ли какво означава да се "превъртиш през капак"? Означава да се превъртиш на 360 градуса, а не на 180, както излиза от твоя текст за ДеЛореан. Ако е останала на покрива си, тя се е завъртяла, а не се е превъртяла. Ама тоя български ти е голяма мъка, ей!
  • #7
    12 rate up comment 1 rate down comment
    това е фак нюз ( преди 4 месеца )
    Влизаш в страницата на европейското бюро за изпитателен контрол над нови автомобили и " О, чудо!!!" Фиат Панда 2011-та година има 4 звезди .
  • #6
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Камен Шекерджиев пак си прави пи*ки с българския език
  • #5
    16 rate up comment 2 rate down comment
    М да а ( преди 4 месеца )
    Много ме радват манипулативните ви мат'рялча , тоя "500" на снимката излезе с 4 или 5 звезди като има възглавница за краката. Друг е въпросът че оценявате автомобили излезли на пазара преди 20години по днешните правила
  • #4
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петре, а правописа кога ще го оправиш? Бива неграмотност, но толкова не бива.
  • #3
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Daewoo Matiz в случая са направили най-доброто, че не са спряли модела. Супер популярен и продаван не само в България. Не съм чул да има черна статистика за тези автомобили. Ясно е че не може да си защитен в кола от тип Матиз или Панда, така както във Q7, но това не означава, че не трябва да се продават. Всеки си прави сметките - то на колело съвсем не си защитен - да спрем велосипедите?