Високите технологии със сигурност водят и по-сериозни разходи по поддръжка на автомобила, а освен това изискват и по-внимателно отношение при експлоатация, защото в противен случай посещението в сервиза е неизбежно. А когато става дума за модел на BMW, цените винаги са сериозни.
Това се отнася с пълна сила и за второто поколение на популярния SUV-модел X3 (F25), който се произвежда през периода 2010-2017 година. В средата на жизнения си цикъл - през 2014 година, кросоувърът беше обновен. Сега на пазара има богат избор от различни модификации, като и цените им варират в сериозен диапазон.
За какво обаче трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):
ШАСИ
Окачването на второто поколение на BMW X3 е здраво и надеждно. Амортисьорите обикновено изкарват 100 000 километра, което обаче не се отнася за втулките на задни горни носачи. Те обикновено се сменят на около 80 000 километра. Някои собственици се оплакват, че им се е наложил ремонт на кормилната рейка, която е с вграден електромотор, като това също е станало след изминаването на 100 000 километра.
Окачването на второто поколение на BMW X3 е здраво и надеждно. Амортисьорите обикновено изкарват 100 000 километра, което обаче не се отнася за втулките на задни горни носачи. Те обикновено се сменят на около 80 000 километра. Някои собственици се оплакват, че им се е наложил ремонт на кормилната рейка, която е с вграден електромотор, като това също е станало след изминаването на 100 000 километра.
Снимки: BMW