Високите технологии със сигурност водят и по-сериозни разходи по поддръжка на автомобила, а освен това изискват и по-внимателно отношение при експлоатация, защото в противен случай посещението в сервиза е неизбежно. А когато става дума за модел на BMW, цените винаги са сериозни.
Това се отнася с пълна сила и за второто поколение на популярния SUV-модел X3 (F25), който се произвежда през периода 2010-2017 година. В средата на жизнения си цикъл - през 2014 година, кросоувърът беше обновен. Сега на пазара има богат избор от различни модификации, като и цените им варират в сериозен диапазон.
За какво обаче трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):
ЗАДВИЖВАНЕ 4Х4
Трансмисията xDrive като цяло е надеждна, но има един доста досаден недостатък на конструкцията, заради който в раздатъчната кутия понякога попада влага, а тя води до корозия по целия агрегат. Първите симптоми може да се появят още на 50 000 километра, като това са вибрации и прекъсвания. Раздатката може да се ремонтира, ако навреме се потърси сервиз.
Трансмисията xDrive като цяло е надеждна, но има един доста досаден недостатък на конструкцията, заради който в раздатъчната кутия понякога попада влага, а тя води до корозия по целия агрегат. Първите симптоми може да се появят още на 50 000 километра, като това са вибрации и прекъсвания. Раздатката може да се ремонтира, ако навреме се потърси сервиз.
Снимки: BMW