Високите технологии със сигурност водят и по-сериозни разходи по поддръжка на автомобила, а освен това изискват и по-внимателно отношение при експлоатация, защото в противен случай посещението в сервиза е неизбежно. А когато става дума за модел на BMW, цените винаги са сериозни.
Това се отнася с пълна сила и за второто поколение на популярния SUV-модел X3 (F25), който се произвежда през периода 2010-2017 година. В средата на жизнения си цикъл - през 2014 година, кросоувърът беше обновен. Сега на пазара има богат избор от различни модификации, като и цените им варират в сериозен диапазон.
За какво обаче трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):
Бензиновата "турбо-четворка" 2.0 N20 също вероятно ще се нуждае от смяна на веригата на 100 000 километра. Освен това, от време на време трябва да се промиват и инжекторите, но големият проблем си остава чувствителността към маслото. Това се дължи на удължените интервали за смяна, като още на 100 000 км може да се образуват драскотини по буталата и техните легла.
Този мотор е подложен и на друга опасност - късане на веригата на бензиновата помпа. Освен това често се срещат проблеми и с електронния датчик, който следи нивото на маслото в мотора. Излизането му от строя може да заблуди собственика на автомобила.
Снимки: BMW