Високите технологии със сигурност водят и по-сериозни разходи по поддръжка на автомобила, а освен това изискват и по-внимателно отношение при експлоатация, защото в противен случай посещението в сервиза е неизбежно. А когато става дума за модел на BMW, цените винаги са сериозни.
Това се отнася с пълна сила и за второто поколение на популярния SUV-модел X3 (F25), който се произвежда през периода 2010-2017 година. В средата на жизнения си цикъл - през 2014 година, кросоувърът беше обновен. Сега на пазара има богат избор от различни модификации, като и цените им варират в сериозен диапазон.
За какво обаче трябва да се внимава (ГАЛЕРИЯ):
ДВИГАТЕЛИ
Редовият 6-цилиндров дизел 3.0 N57 се предлага с една турбина (249 и 258 конски сили) и с две (313 конски сили). Повечето му слабости са като на 4-цилиндровия мотор, но все пак ангренажната верига живее по-дълго. Като цяло двигателят с 6 цилиндъра е далеч по-удачния избор от по-малкия си събрат.
Редовият 6-цилиндров дизел 3.0 N57 се предлага с една турбина (249 и 258 конски сили) и с две (313 конски сили). Повечето му слабости са като на 4-цилиндровия мотор, но все пак ангренажната верига живее по-дълго. Като цяло двигателят с 6 цилиндъра е далеч по-удачния избор от по-малкия си събрат.
Снимки: BMW