IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Нова руска марка стъпи на пазара на електомобили

Monarch започна продажби на модел със стартова цена от 58 000 долара

Руската компания Monarch обяви, че е завършила разработката на електромобил и има готовност за започване на производство веднага след получаването на нужните сертификати, за които вече са подадени документи.


Monarch


От фирмата разкриха и техническите данни на модела, които по габарити не отстъпва на Mercedes-Benz S-Class. Той ще се предлага в две версии - S200 и S400, като цифровият индекс посочва мощността в киловати. Това означава съответно 272 и 544 конски сили. По-слабият вариант ще получи батерия с капацитет с 60 кВт/ч, а по-мощният - с 80 кВт/ч, като пробегът им ще бъде съответно 300 и 400 километра.

Компанията има намерение да премине сертификация на два етапа, както стори новият руски производител на луксозни модели Aurus. Първият предвижда производството на ограничена серия, а вторият - на по-голям брой електромобили. Тези от първата серия ще бъде предложени на специално подбрани клиенти, разкриват от Monarch.


Monarch


В конструкцията и интериора на колите ще се използват алуминий, карбон, скъпо дърво, естествена кожа и скъпоценни камъни. Компанията започва да приема поръчки за електромобила си от днес, 10 ноември, като стартовата цена е 58 000 щатски долара.

Снимка: Monarch

0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Hammer ( преди 2 месеца )
    Скъпоценни камъни..пардон!
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Hammer ( преди 2 месеца )
    Това с диамантите най ми хареса!
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 2 и 3 ( преди 2 месеца )
    Които са един и същи ганьо-инженер, който по думите на Тулупа е прославил РъБъ свтоиндустрия по света....
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    До тук само картинки са произвели. Чудно ми е кой ще си купи руска кола? Не е като Лада която е изключително евтина и може да се замисли човек, но ел. кола с 80 кв батерия никак няма да е евтина, защото е ясно че руснаците няма да я произвеждат тая батерия.
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Не съм запознат с електрическата ефективност на колите, но конкретно тука в Аутомедия на скоро даваха за Хюндай Кона а преди седмица за Фолксваген ID3. Та кона с 64 киловата батерия 201к.с. има пробег 404км. А Фолксвагена с по-малка батерия 58 киловата и 204к.с. и 420км. пробег. Тоест по-добра ефективност.
  • #3
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Дори разни дребни неща са им огромен проблем. Пак за новия Москвич. Дори не бяха успели навреме да му направят огледала и ползваха огледалата на новата Лада. Нейните прозорци обаче са с по-голям наклон и огледалата на Москвича "висяха". И това нещо се продаваше в огромен тираж в Източна Европа и СССР. Просто нямаше друго какво да се купи без валута.
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Поредният смешен напън на "братушките". Едно време ДВГ-то им беше най-големият проблем. За новия Москвич не успяха да си направят двигател и сложиха надлъжно стария с огромна скоростна кутия и леко наклонен, за да се събере. В крайна сметка новият двигател така и не стана и започнаха да слагат двигател от Лада (т.н. от Фиат от 60-те години на миналия век). Сега се пробват с електричество, но резултатите ще са подобни. Тези пишман инженери коли не могат да правят!
  • #1
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Като гледам всички марки, без Хюндай и Тесла, имат ниска ефективност т.е. висок разход. Kona Electric 40кВтч (39 ползваеми) минава спокойно 300 в по-топло време и със скорости до 90.