Все повече автомобили се предлагат с DSG скоростна кутия - и нови, и на вторичния пазар. Но какво всъщност представлява този сравнително нов тип автоматик и какво трябва да знаете, преди да се спрете на автомобил, оборудван с него?
8 факта за DSG трансмисиите (ГАЛЕРИЯ):
Не всички се наричат DSG
Кутиите с два съединителя всъщност имат различни имена в зависимост от това кой ги продава. Названието DSG е запазено за марките на VW Group като VW, Skoda и Seat (при Audi се използва и разновидност за надлъжно разположени двигатели, обозначавана като S tronic) ; BMW ги нарича DCT и ги монтира в спортните си модели, докато при Ford тези трансмисии се наричат Powershift.
Всъщност първият сериен автомобил с кутия с два съединителя не е Volkswagen, а британският Hillman Minx (на снимката), още през 60-те години. При него трансмисията се нарича Easidrive, но е доста проблемна и не оцелява дълго.
Кутиите с два съединителя всъщност имат различни имена в зависимост от това кой ги продава. Названието DSG е запазено за марките на VW Group като VW, Skoda и Seat (при Audi се използва и разновидност за надлъжно разположени двигатели, обозначавана като S tronic) ; BMW ги нарича DCT и ги монтира в спортните си модели, докато при Ford тези трансмисии се наричат Powershift.
Всъщност първият сериен автомобил с кутия с два съединителя не е Volkswagen, а британският Hillman Minx (на снимката), още през 60-те години. При него трансмисията се нарича Easidrive, но е доста проблемна и не оцелява дълго.