Една от най-тъжните новини за феновете на автомобилите през последната година беше решението на Bentley да се откаже от използването на превърналия се в легенда 6,75-литров V8 двигател. В продължение на 61 години от него са произведени 36 000 бройки, поставяни на модели на Bentley и Rolls-Roycе.
Има обаче и други двигатели, които са използвани в продължение на няколко десетилетия. Част от тях се поставят дори на модели, които сега слизат от конвейера, а това означава, че те са много качествени. Изданието Autocar събра на едно място най-дълголетните мотори в историята.
Двигателите с най-дълъг живот (ГАЛЕРИЯ):
Първият двигател поставян на всеки Fiat от серия 100 дебютира с обем от 633 кубически сантиметра на модела 600 през 1955 година. Предлага се с най-различна големина, като макималната е 1055 кубически сантиметра. Използва се до 2001 години при Fiat Panda (на снимката).
Използва се от ABARTH (Spyder 210 A), AUTOBIANCHI (A112), FIAT (127, 600, 850, 900T, Cinquecento, Panda, Seicento и Uno) FIAT-ABARTH (750, 850, 1000 и OT), GIANNINI (1000), LOMBARDI (Grand Prix), NECKAR (Jagst), OTAS (Grand Prix 820), SEAT (127, 133, 600, 800, 850, Ibiza Mk1, Marbella и Panda), YUGO (45), ZASTAVA (600/750/850 и Koral).