Една от най-тъжните новини за феновете на автомобилите през последната година беше решението на Bentley да се откаже от използването на превърналия се в легенда 6,75-литров V8 двигател. В продължение на 61 години от него са произведени 36 000 бройки, поставяни на модели на Bentley и Rolls-Roycе.
Има обаче и други двигатели, които са използвани в продължение на няколко десетилетия. Част от тях се поставят дори на модели, които сега слизат от конвейера, а това означава, че те са много качествени. Изданието Autocar събра на едно място най-дълголетните мотори в историята.
Двигателите с най-дълъг живот (ГАЛЕРИЯ):
От първия Austin A30 до последното класическо Mini - двигателите от серия А са почти идентични и се постяват на широка гама британски модели. Те са евтини и може да бъдат видяни на спортти коли, както и на машини, сглобени от готови комплекти (кит-кар). Оригиналният мотор е с обем 803 кубически сантиметра и развива 32 конски сили, но достига до 1275 кубически сантиметра и 98 конски сили при MG Metro Turbo.
Използва се на AUSTIN (100/1300, A30, A35, A40, Allegro, Austin-Healey Sprite и Metro), INNOCENTI (Mini, Regent и Spyder), MG (1100/1300 и Midget), MINI (Mini (на снмката), Cord, Jem, Marcos и Moke), MORRIS (1100/1300 и Minor), RILEY (Elf и Kestrel 1300), VANDEN PLAS (Princess 1100/1300) и WOLSELEY (1100/1300 и Hornet).