fallback

Audi обяви подкрепа за бензина и дизела

Компанията ще използва двигатели с вътрешно горене заедно с електромотори

Дизеловите мотори са най-ефективните двигатели с вътрешно горене към момента и Audi ще продължи да ги използва още дълго време заедно с напълно електрическите задвижващи агрегати. Това обяви пред Automotive News Europe генералният директор на компанията Маркус Дюйсман, който е и ръководител на отдела за изследвания и разработки на VW Group.

В момента Audi работи усилено върху различни прототипи с електрическо задвижване и това накара мнозина да смятат, че компанията планира да се откаже напълно от двигателите с вътрешно горене. Още повече, че производителят от Инголщад обяви планове за представянето на 20 електромобила до средата на десетилетието.

Оказва се обаче, че моторите с обозначение TSI и TFSI (бензинови), както и TDI (дизелови), все още са важна част от плановете на Audi. Според Дюйсман, ще мине доста време, преди автомобилната индустрия напълно да се откаже напълно от класическите двигатели. Това важи особено за дизеловите агрегати, които към момента нямат алтернатива като ефективност, смята шефът на германската марка.

"Клиентите на Audi все още обичат дизела и затова сме принудени да ги приведем в съответствие с новите екологични изисквания. Правим всичко възможно, двигателите ни с вътрешно горене, освен екологични, да бъдат максимално икономични", каза още Дюйсман.

Топ-мениджърът допълни, че "смъртта" на двигателя с вътрешно горене ще зависи не от потребителите, а от политически решения, като те няма да бъдат взети едновременно навсякъде по света. Затова и бъдещето им ще зависи до голяма степен от това, къде се използват и от представянето на производителите в съответните региони.

Снимка: Audi

fallback
  • #7
    До #6 ( преди 4 години )
    Колко невинни души са загинали по пътищата заради "карачи" като теб!
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    На тази новина реват тези с пластмасовите легени и CVT кутии (ако въобще дори са с такива) - когато нивото ти е ниско като тревата и незнаеш какво е въртящ момент повече от 400Nm, не знаеш какво е удоволствието да залепнеш за седалката, да караш спортно, а не като пенсионер .. просто плюеш не осъзнавайки и не разбирайки какво пропускаш. Останете си със здраве, покачването на пулса и адреналина е вредно за вас!
  • #5
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Електрическите кочини са еднодневки! ДВГ ще остане и след 50 години! Само тия със сериозните ментални увреждания реват за електрички и то ако се загледа човек реват само за кочинитe на Друсания - всичко друго включая другите електрички се оплюват
  • #4
    Браво! ( преди 4 години )
    Много зле...ама много. Или по друг начин казано - швабски премиум. Технологии ама дизелче. Браво! Добре че са те че да има на кого да се смеем. Таблетчета с дизелче - уникалнииии
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    И в норвегия ли ще продавате още дълго tdi?
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Е трудно им е. Толкова години никакви навици откъм disruption и innovation, няма как изведнъж като се обърне палачинката да стане работата.
  • #1
    Чист Дизел ( преди 4 години )
    Едно баба знае, едно си бае. Правят, струват, въртят се в кръг и пак се връщат на TDI.А междувременно Тесла вече е със най голямата пазарна капитализация. По голяма от следващите 2 фирми (Тойота и ВАГ) взети заедно.
fallback
Последни