IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Супермозък ще управлява всички модели на Audi

Технологията Integrated Vehicle Dynamics computer може да контролира 90 системи на автомобила

Всички бъдещи модели на Audi ще получат нова електронна архитектура, която ще свързва в обща мрежа основните компоненти на автомобила. Технологията е получила името Integrated Vehicle Dynamics computer и ще се превърне в единен център за управление на всички агрегати – от скоростната кутия до асистентите на водача.


Audi платформа


На теория това изглежда доста сложно, но от компанията са категорични, че въвеждането на единна електронна платформа е направено точно с обратна цел – максимално опростяване и улесняване на шофьора. Новият „супермозък“, както го наричат в Audi, е 10 пъти по-производителен от използваните в момента средства за обработка на информацията, като той ще може за контролира до 90 различи бордови системи в зависимост от ситуацията.

Самата електронна платформа е универсална, което ще позволи да бъде интегрирана във всички модели на Audi – от компактния A3 да флагманското крос-купе Q8 и електрическото семейство е-tron. На електромобилите „супермозъкът“ ще може, например, да повиши ефективността на работата на системата за рекуперация, която осигурява около 30% енергийния запас на акумулаторните батерии.


Audi e-tron


При моделите от гамата RS новата електронна платформа ще управлява системите, отговарящи за динамиката и управляемостта, като това ще бъде първият случай в историята на технологиите на Audi, когато компонентите за контрол на шасито и на силовия агрегат са обединени в един блок.

Кога именно ще бъде реализирано преминаването към Integrated Vehicle Dynamics computer, засега не се уточнява, но от Audi твърдят, че платформата е готова за серийно производство, така че може да бъде интегрирана в моделите на бранда в съвсем скоро време.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    SsFront ( преди 1 година )
    Смешници, карайте си умрелите тойотки, вътре комфорта на тойота 2019 е като на старта ми А6 ОТ 98,тръгнали ми говорят глупости, лапайте пиш. Ки и тва е, а аз пак си карам а6 само че 2010 вече от година и колата е перфектна.. Не вози като каруците на Тойота, вътре с пластмаса като на дачия....
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахахах ( преди 1 година )
    Ваг и технологии..... НЕ. Toyota е толкова напред че... вагита магита... още дизелче правим. Разберете го - TOYOTA е номер едно. Пластмасови, ръждиви и какви ли още не... НОМЕР ЕДНО. Вагитата като са толкова Убави, защо са толкова назад? Защо Королата е най-продаваната кола? Toyota - 1997г. -хибрид... ваги 1997 - 1.9 TDI...
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Май не искам да съм бета тестер на този софтуер, особено ако е коден от немци.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    А Тесла мога да конглокират единтвено по загуба на продаден електромобил - ха-ха-ха! Единтвено китайските им доставчици на батерии (с крадени от японците технологии, разбира се) са на печалба от цялото фиаско.
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Хех, ваги, пропагандните партенки с претенции за иновация на технология внедрена от Тойота преди 20 години няма начин да не бъдат разобличени. А вагонетките са номер 1 единтвено по брой жертви в резултат на незаконните им канцерогенните емисии. И ако ЕС не беше толкова корумпирана организация, вагонетките щяха да са в небитието, а целия им мениджмънт - в затвора доживот.
  • #5
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Тойота пуснаха Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) серийно още през 2004. Вагонетките от Алди поне да се бяха помъчили да измислята малко по-различно име.
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    ВАГи, пак ставаш за смях. Хибридите на Тойота смазват всякакви вагонетки по технологии, за качество и надеждност пък да не говорим. Дори и с никел-метал хидридни батерии и листови пружини. Неслучайно Тойота е бранд номер 1, а ФВ и Ауди са някъде на опашката. На всеки незавиим пазар е така - Тойота ги размазва и в щатите, и в Австралия, и къде ли не
  • #3
    3 rate up comment 4 rate down comment
    none ( преди 1 година )
    Сетила се Мара ... Като им четеш статията ще си помислиш, че нещо революционно ще правят (е то за тях си е революционно, щото още са с технологиите на пра дядо Дизел, ама за останалата част от света не е). Тесла имат подобна платформа с 2 карти от 2017 година.Чак тази година NVidia успяха да пуснат платформа, която да бие тази на Тесла от 2017 и да е 3 пъти по-евтина. Мерцедес вече анонсираха използването й, и според мен от всички германски компании първи ще пуснат продукт конглокентен на Тесла.
  • #2
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В момента виждам три статии за Ауди, които са спуснати от Политбюро отгоре. Как не ви писна....
  • #1
    12 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ох, не мога вече с тея статии за Ауди. Ще слатат, ще правят и накрая излиза някакъв 3 тонен мастодонт с дизелов двигател и емисии като за световно.....