IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Супермозък ще управлява всички модели на Audi

Технологията Integrated Vehicle Dynamics computer може да контролира 90 системи на автомобила

Всички бъдещи модели на Audi ще получат нова електронна архитектура, която ще свързва в обща мрежа основните компоненти на автомобила. Технологията е получила името Integrated Vehicle Dynamics computer и ще се превърне в единен център за управление на всички агрегати – от скоростната кутия до асистентите на водача.


Audi платформа


На теория това изглежда доста сложно, но от компанията са категорични, че въвеждането на единна електронна платформа е направено точно с обратна цел – максимално опростяване и улесняване на шофьора. Новият „супермозък“, както го наричат в Audi, е 10 пъти по-производителен от използваните в момента средства за обработка на информацията, като той ще може за контролира до 90 различи бордови системи в зависимост от ситуацията.

Самата електронна платформа е универсална, което ще позволи да бъде интегрирана във всички модели на Audi – от компактния A3 да флагманското крос-купе Q8 и електрическото семейство е-tron. На електромобилите „супермозъкът“ ще може, например, да повиши ефективността на работата на системата за рекуперация, която осигурява около 30% енергийния запас на акумулаторните батерии.


Audi e-tron


При моделите от гамата RS новата електронна платформа ще управлява системите, отговарящи за динамиката и управляемостта, като това ще бъде първият случай в историята на технологиите на Audi, когато компонентите за контрол на шасито и на силовия агрегат са обединени в един блок.

Кога именно ще бъде реализирано преминаването към Integrated Vehicle Dynamics computer, засега не се уточнява, но от Audi твърдят, че платформата е готова за серийно производство, така че може да бъде интегрирана в моделите на бранда в съвсем скоро време.

Снимки: Audi

0 от 500
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    SsFront ( преди 3 месеца )
    Смешници, карайте си умрелите тойотки, вътре комфорта на тойота 2019 е като на старта ми А6 ОТ 98,тръгнали ми говорят глупости, лапайте пиш. Ки и тва е, а аз пак си карам а6 само че 2010 вече от година и колата е перфектна.. Не вози като каруците на Тойота, вътре с пластмаса като на дачия....
  • #13
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Хахахахах ( преди 3 месеца )
    Ваг и технологии..... НЕ. Toyota е толкова напред че... вагита магита... още дизелче правим. Разберете го - TOYOTA е номер едно. Пластмасови, ръждиви и какви ли още не... НОМЕР ЕДНО. Вагитата като са толкова Убави, защо са толкова назад? Защо Королата е най-продаваната кола? Toyota - 1997г. -хибрид... ваги 1997 - 1.9 TDI...
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Май не искам да съм бета тестер на този софтуер, особено ако е коден от немци.
  • #11
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    А Тесла мога да конглокират единтвено по загуба на продаден електромобил - ха-ха-ха! Единтвено китайските им доставчици на батерии (с крадени от японците технологии, разбира се) са на печалба от цялото фиаско.
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    Хех, ваги, пропагандните партенки с претенции за иновация на технология внедрена от Тойота преди 20 години няма начин да не бъдат разобличени. А вагонетките са номер 1 единтвено по брой жертви в резултат на незаконните им канцерогенните емисии. И ако ЕС не беше толкова корумпирана организация, вагонетките щяха да са в небитието, а целия им мениджмънт - в затвора доживот.
  • #9
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз пък не мога да разбера прошляци, фенчета на смотани тойотки, какво все правят в статиите за Ауди, разбирам, че Ауди ви е далечен блян, ама ако не киснехте по-цял ден тук да си показвате простотията а работехте, можехте един ден да съберете пари за хубава кола.
  • #8
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Толкова са на опашката Фолксваген, че експертите ги броят за най-силния конглокент на Тесла и също така са толкова на опашката, че са производител номер 1 в света. А за технологичните хибриди на Тойота влез в Гугъл и виж видео теста на Приус срещу БМВ М3. там се вижда, че Приуса харчи повече от М3, за сметка на това не върви.
  • #7
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    Тойота пуснаха Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM) серийно още през 2004. Вагонетките от Алди поне да се бяха помъчили да измислята малко по-различно име.
  • #6
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 3 месеца )
    ВАГи, пак ставаш за смях. Хибридите на Тойота смазват всякакви вагонетки по технологии, за качество и надеждност пък да не говорим. Дори и с никел-метал хидридни батерии и листови пружини. Неслучайно Тойота е бранд номер 1, а ФВ и Ауди са някъде на опашката. На всеки незавиим пазар е така - Тойота ги размазва и в щатите, и в Австралия, и къде ли не
  • #5
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Технологии на пра дядо виж в Тойота, никел метал хидритни батерии, хибридите им спънати, натискаш газта и нищо не се случва, само, че като натиснеш газта и харчат повече от БМВ М3 а вървят като еднолитров двигател. Миналата година гледахме една Тойота Тундра, уж нов модел а отдоло с листови ресьори, като старите Газки от преди 60-70г. Тотално изостанала марка. Ако иска да направи по-така мосел гледа да купи нещо от Субару или БМВ или някой друг.