fallback

Audi обяви подкрепа за бензина и дизела

Компанията ще използва двигатели с вътрешно горене заедно с електромотори

Дизеловите мотори са най-ефективните двигатели с вътрешно горене към момента и Audi ще продължи да ги използва още дълго време заедно с напълно електрическите задвижващи агрегати. Това обяви пред Automotive News Europe генералният директор на компанията Маркус Дюйсман, който е и ръководител на отдела за изследвания и разработки на VW Group.

В момента Audi работи усилено върху различни прототипи с електрическо задвижване и това накара мнозина да смятат, че компанията планира да се откаже напълно от двигателите с вътрешно горене. Още повече, че производителят от Инголщад обяви планове за представянето на 20 електромобила до средата на десетилетието.

Оказва се обаче, че моторите с обозначение TSI и TFSI (бензинови), както и TDI (дизелови), все още са важна част от плановете на Audi. Според Дюйсман, ще мине доста време, преди автомобилната индустрия напълно да се откаже напълно от класическите двигатели. Това важи особено за дизеловите агрегати, които към момента нямат алтернатива като ефективност, смята шефът на германската марка.

"Клиентите на Audi все още обичат дизела и затова сме принудени да ги приведем в съответствие с новите екологични изисквания. Правим всичко възможно, двигателите ни с вътрешно горене, освен екологични, да бъдат максимално икономични", каза още Дюйсман.

Топ-мениджърът допълни, че "смъртта" на двигателя с вътрешно горене ще зависи не от потребителите, а от политически решения, като те няма да бъдат взети едновременно навсякъде по света. Затова и бъдещето им ще зависи до голяма степен от това, къде се използват и от представянето на производителите в съответните региони.

Снимка: Audi

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Още дълго ще се задържат на дизели , може и стях да си останат, като гледам колко фабрики за батерии имат :)))))
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Не виждам как ще произвеждат с по високия евростандарт още дълго...до 3-4 г. макс за Европа...в Търки и Раша може и още ...
  • #15
    ДИЗЕЛ ( преди 4 години )
    Карах дизел преди 10г. сега съм на бензин и следващата стъпка е електрически автомобил! Ще изчакам Хамериканеца да пусне фабриката в Берлин и от него ще си купя! Той има най -голям успех с това задвижване. Корейците и китайците също се справят, но няма да рискувам....
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Ще призвеждаш ако има кой да купува....! Таралясниците с дюзи и демпфери са на края на съществуването си! И на всеки да му е ясно че връщане към ДВГ няма да има!!!
  • #13
    Миксера ( преди 4 години )
    Дизел само дънки!
  • #12
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Като оставим настрана факта, че Морс е едно населено място като Елхово, едва ли на някой в Дания му пука с какво го возят, освен може би на някои петъчни пиянища.Има тсли в Копенхаген има и други елщайги,но товя е поради факта, че такси бранша е в голяма криза и дремат по стоянките братята пакита по цял ден.Иначе освен че ускоряват бързо,тслите се движат мноого скромно по аутобаните, доколкото въобще ги има.Вперили очи в телеизора, да не объркат километрите дето остават.Тди няма конглокенция още
  • #11
    none ( преди 4 години )
    Те клиентите им хубаво си ги обичат дизелите, ама до 15 години в повечето европейски държави с дизелово Ауди само до хоремага на село ще могат да ходят. Важното е да продават колкото могат повече дизели на балъците, а после като ги забранят, ооо ами съжаляваме сега ще ви направим отстъпка за нов хибрид (ако дотогава са направили не мек такъв) или електричка. Важното е продажбите да вървят.
  • #10
    TESLA TAXI BROTHERS ( преди 4 години )
    Звънят клиенти, искат такси Тесла. Диспечера им казва, че ако искат точно такова, ще трябва да почакат поне половин час. Отговарят: ще чакаме половин час. Действието се развива в Морс, Дания. Електромагнитната тяга не е кола. Това е дрога. Това е мания. Койт не го е опитал, бръщолеви по цел ден: чаралела-чаралела
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Алооо номер 6 я виж какъв е въртящия момент на ел коли.
  • #8
    Стоев ( преди 4 години )
    "Пазарна капитализация" Колко добре звучи. Но истината е, че Тойота и ВАГ създават блага.... Под формата на автомобили. С други думи по 20 000 000 средства за придвижване на хора за година. А не просто прогнозно състояние... Под формата на акции.
fallback
Последни