fallback

Audi обяви подкрепа за бензина и дизела

Компанията ще използва двигатели с вътрешно горене заедно с електромотори

Дизеловите мотори са най-ефективните двигатели с вътрешно горене към момента и Audi ще продължи да ги използва още дълго време заедно с напълно електрическите задвижващи агрегати. Това обяви пред Automotive News Europe генералният директор на компанията Маркус Дюйсман, който е и ръководител на отдела за изследвания и разработки на VW Group.

В момента Audi работи усилено върху различни прототипи с електрическо задвижване и това накара мнозина да смятат, че компанията планира да се откаже напълно от двигателите с вътрешно горене. Още повече, че производителят от Инголщад обяви планове за представянето на 20 електромобила до средата на десетилетието.

Оказва се обаче, че моторите с обозначение TSI и TFSI (бензинови), както и TDI (дизелови), все още са важна част от плановете на Audi. Според Дюйсман, ще мине доста време, преди автомобилната индустрия напълно да се откаже напълно от класическите двигатели. Това важи особено за дизеловите агрегати, които към момента нямат алтернатива като ефективност, смята шефът на германската марка.

"Клиентите на Audi все още обичат дизела и затова сме принудени да ги приведем в съответствие с новите екологични изисквания. Правим всичко възможно, двигателите ни с вътрешно горене, освен екологични, да бъдат максимално икономични", каза още Дюйсман.

Топ-мениджърът допълни, че "смъртта" на двигателя с вътрешно горене ще зависи не от потребителите, а от политически решения, като те няма да бъдат взети едновременно навсякъде по света. Затова и бъдещето им ще зависи до голяма степен от това, къде се използват и от представянето на производителите в съответните региони.

Снимка: Audi

fallback
  • #27
    TSLA ( преди 4 години )
    Двигателят с вътрешно горене е глух клон на еволюцията. Това е допотопна машина с бутала, работеща на принципа на множество взривове, която трови въздуха. Изтормозена техника, която цял живот се опитва да се саморазруши и най-накрая успява.Електродвигателят е съвършената машина: 1 движеща се част - ротор. Задвижва се от силови полета. Няма ***. НЯМА ЛИМИТ на мощност и въртящ момент, ако има захранване и охлаждане.
  • #26
    Anonimnik ( преди 4 години )
    Естествено печалбата е важна. Пък природата кучета я яли,не ни е нужна.
  • #25
    Чвор ( преди 4 години )
    Умна приказка, на фона на масовото оглупяване и залитане към скъпи, замърсяващи и непригодни електрокари. Лоби налага това уж, еко творение, което само при производството на батериите отделя СО2, колкото стар автомобил би отделил за 200 хил.км.
  • #24
    nspas ( преди 4 години )
    Към #17Приятелю, в Западна Европа, няма да се строят никакви зарядни. Тенденцията е батериите да се купуват от всички магазини и по колкото желаеш с депозит (както е при амбалажа) и връщаш стара. Бъдещите батерии, ще бъдат с тегло около 10 кг.
  • #23
    Desi20 ( преди 4 години )
    Пуснеш гадна нафта,земеш му парите за дюзи
  • #22
    notsa ( преди 4 години )
    Е лесна печалба са дизелите
  • #21
    rosi90 ( преди 4 години )
    Печки ще си седят
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Обявили подкрепа... До две години Англия забранява дизелите, до пет години и Европа ще ги последва, след десет години ще са забранени и бензините, а тия подкрепяли... Не за друго, а защото не могат една читава електричка да направят.
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    Кво стана с 42-та електрически модела?
  • #18
    анонимен ( преди 4 години )
    А обявиха ли подкрепа за измамите при отработените газове и далаверите с гаранцията?
fallback
Последни