IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Audi S8 се оказа по-бързо от обявеното

Тестове на спортния седан показаха впечатляващи резултати (ВИДЕО)

Германският спортен премиум седан Audi S8 предлага прекрасна динамика благодарение на мощния си силов агрегат. Блогърите от YouTube-канала CarWOW проведоха изпитания на автомобила, като измериха времената за ускорение от 0 до 100 км/ч и до 100 мили в час, както и за изминаване на 1/4-миля. Резултатите се оказаха впечатляващи.


Audi S8


Под капака на автомобила е поставен 4,0-литров V8 двигател, който развива 571 к.с. и 800 Нм. Още в базовата си версия Audi S8 получава система за задвижване на четирите колела и активен диференциал, а единственият проблем при бързото ускорение е теглото на седана - 2400 кг.

Въпреки това, резултатите се оказват по-добри от обявените от производителя. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3,25 секунди, което е с 0,55 секунди по-бързо от заявения от Audi показател. Времето за достигане на 100 мили в час от място е 8,09 секунди, а 1/4-миля се изминава за 11,52 секунди.



По този начин спортната версия на новото A8 се оказва достоен конкурент дори на някои суперколи, предлагани на пазара.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #18
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Както някой много точно беше коментирал, колата е много удобна за возене но просто не става ако търсиш удоволствие от шофирането. За А8 това не е проблем защото е лимузина и главната и цел е да е удобен крузер. Но S8 прави заявка за спортен седан и просто е много слаб в тази категория сравнено с бмв и амг.
  • #17
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Carwow не бяга ли ревюта на коли за меки мъже?
  • #16
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тука пак масово плямпат, хора които ни са мирисали новото Ауди А8, ни Ес класата нито БМВ 7 серия, вероятно и на живо не са ги виждали, но пък писали, писали глупости. В Ютуб има тестове и на КАР УОУ и много други, точно на трите модела. Всички казват че новото А8 е най-доброто, ама бай *** едно си знае и едно си бае. Той така от снимките си прави изводи как се усещало, как се карало, каква возия имало... Смешна картинка сте, направо човешка карикатура.
  • #15
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Георги ( преди 3 месеца )
    Хора,не знам какво Ви става когато се качи някоя статия за Ауди, толкова завист,яд и прочие.. Скачайте сега и ми обяснявайте как не Ви се кара S8 ,защото "нямам желание" много "богата" нация..не се впечетлява от коли за 200к+ лв. Другите стари лаври за Куатро,усещане и прочие от какво Ауди са?Знаете ли колко вида Куатро се предлага в различните модели на марката...предполагам,че и R8 недозавива и е кофти за каране..*** ,защо ли ги купуват тези Аудита,да им се чуди човек..
  • #14
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не се карат добре защото quatroto е с fwd bias и усещането при управление е като на кола с предно.
  • #13
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аудитата е хубаво да се возиш в тях но не и да ги караш. Поради някаква причина не се усеща емоция в колите им. Все едно караш пасат с по-хубав интериор и окачване. Точно както лексус се усеща - по-скъпи материали но си е тойота и се кара като тойота.
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Е тая средна стойност от 95г няма да я постигнеш с коли отделящи по 400г.Освен това имат други С и РС модели дето не отделят по 65г че да компенсират.Вярно че имат един Е трон ама само с един модел трудно а ако смятаме цялата група ВАГ то там Бентли Ламборгини Порш и тн.Едва ли покриват много много.Та това съм искал да кажа
  • #11
    1 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    За миг помислих, че това е БМВ.
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    А дали завива?
  • #9
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз не виждам смисъл от занижаване на характеристики освен покриване на някакви изисквания иначе за какъв ще го правят.