Ребрандирането е бърз и рентабилен начин, с който автомобилните производители се опитват да наложат нов модел на пазара. На теория това изглежда страхотно - дадена компания взима готов автомобил, променя малко от дизайна, поставя му нови емблеми и го пуска в продажба. На практика обаче точно този подход доведе и до някои от най-големи провали в автомобилната индустрия. От тези коли се срамуват дори техните производители, като се опитват да ги забравят колкото се може по-бързо.
10 неуспешни опита за смяна на марката (ГАЛЕРИЯ):
Aston Martin Cygnet
Той е базиран почти изцяло Toyota iQ - малък градски автомобил, който трябва да се конкурира със Smart Fortwo. След това Aston Martin му постави емблеми, надписи, допълнителни отвори, ново осветление и скъп кожен салон, за да се получи много скъпия и никому ненужен Cygnet, който се оказа един от най-големи провали в историята на автомобилната индустрия.
Той е базиран почти изцяло Toyota iQ - малък градски автомобил, който трябва да се конкурира със Smart Fortwo. След това Aston Martin му постави емблеми, надписи, допълнителни отвори, ново осветление и скъп кожен салон, за да се получи много скъпия и никому ненужен Cygnet, който се оказа един от най-големи провали в историята на автомобилната индустрия.