Само преди 3 месеца компанията Opel представи новото поколение на компактния си кросоувър Mokka, който е напълно различен от предшественика си. Моделът премина на платформа на алианса PSA, получи френски двигатели и вече е само с предно предаване.
Първият Opel Mokka излезе през 2012 година, тоест по времето, когато германската компания беше притежание на концерна General Motors. На него се възлагаха сериозни надежди, като той трябваше да се пребори с конкуренти като Nissan Juke, Mitsibishi ASX и дори Skoda Yetti. Кросоувърът на Opel се справи, като си извоюва репутацията на надежден и търсен автомобил.
В момента на пазара се предлагат екземпляри в доста широк ценови диапазон. Произведените в началото на кросоувъри струват 7000-8000 евро, но тези от 2018 година са 2 пъти по-скъпи. Какви са предимствата и недостатъците на модела, разкриват неговите собственици.
Вижте силните и слабите страни на кросоувъра в ГАЛЕРИЯТА:
И на двете оси има дискови спирачни механизми, които при качествено обслужване не създават проблеми и служат дълго време. Те са достатъчно ефективни за големината и теглото на автомобила.
При кормилната система обаче може да се появи опасност от повече разходи. Усилвателят на волана при повечето бройки от модела е хидравличен, а това означава, че смяната на маслото в него е задължителна. Затова, преди покупка, трябва не само да се провери как работи хидравличната рейка, но и да се огледа за течовете, към каквито тя е склонна.
Снимки: Opel