Много е трудно да се търсят недостатъци на най-популярния модел в историята. Без значение дали става дума за нов автомобил или за употребяван, Toyota Corolla продължава да се радва на сериозно търсене на пазара. В случая експертите от Autoweek се спират на десетото поколение, което се произвежда от 2006 до 2013 година. То се предлага само като седан, тъй то хечбекът беше заменен от отделен модел Auris.
През 2009 година Corolla претърпя фейслифт, като на външен вид той беше козметичен, но пък донесе сериозна модернизация на основните агрегати. Част от тях е появата на автоматична скоростна кутия с хидротрансформатор, която замени роботизираната трансмисия при модела.
Вижте силните и слабите страни на модела в ГАЛЕРИЯТА:
Малко хора се оплакват от механичните скоростни кутии, като това най-вече е свързано със сравнително малкия ресурс на съединителя. Той обаче много зависи от начина на шофиране и от условията, в които се ползва автомобила. Това обаче не се отнася за роботизираната трансмисия MMT (C50A), която е доста чуплива и ненадеждна. Понякога тя се чупи доста рано – преди 100 000 км, а до 150 000 км изкарват много малко бройки. „Умират“ блокът за управление, актуаторите и дисковете, така че намирането на употребявана Corolla с такава трансмисия не е добър вариант, ако кутията не е сменяна.