IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Осем от най-проблемните автомобили на старо

От Dacia Logan до Kia Sportage: за какво трябва да внимавате с тези популярни модели

Ако някой има илюзии какъв е българският автомобилен пазар, достатъчно е да погледне данните за регистрациите от началото на тази година: 18 994 нови автомобила, 7617 на възраст до 5 години, 17 084 на възраст до 10 години и цели 92 691 на възраст над 10 години. МВР не прави разлика между 10- и 25-годишни коли, но по наша неофициална информация всъщност най-голямата част от "новия" внос се пада на сегмента 10-15 годишни.


технически преглед, канал, инспекция, TUV
Класации като тази на TUV, базиращи се на реални технически прегледи, са по-надеждни от анкетите с клиенти. Но и при тях трябва да имате едно наум. Снимка TUV Rheinland


За съжаление обаче няма никакъв надежден метод да разберете кои от тези автомобили си струват и кои - не. Надеждността на една употребявана кола зависи в най-голяма степен от това как е експлоатирана и поддържана, което в 99% от случаите е загадка. Не може много да се вярва и на западните класации. Повечето от тях се основават на анкети с клиенти. И дори проучванията на германската TUV, работещи с огромна база от автомобили, трябва да се приемат с едно наум, защото те не правят разлика между повреда в перата на чистачките и повреда в скоростната кутия. Затова консултантите от Fifth Wheel са взели за база детайлния доклад на германската асоциация, но са отделили от него онези модели, при които най-често се случват сериозни и скъпи за ремонт повреди.

Имайте предвид обаче, че "най-ненадеждни" не означава коли, които гарантирано се разпадат на втората седмица, след като ги купите. Дори и най-зле представящите се модели в доклада на TUV дават тежки повреди при едва 20% от случаите. Така че можете да вземете всяка от колите в този списък и да я карате безпроблемно с години. Въпрос на късмет и поддръжка.
  
  
8 от най-проблемите коли втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 дни )
    Дачия е брутално здрав автомобил, само който е карал може да говори.... Другото е реклама или антиреклама......
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Пак Дачия ( преди 1 месец )
    Глупост и пак глупост. Имах 4 години Логан с 1.6 бензин. По-здрава кола не съм виждал.
  • #18
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    ТОВА СА ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ! Имал съм Дачия със същия 1.4 МОТОР, КОЙТО Е ЖЕЛЕЗЕН. НЯМА НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ С АНГ. РЕМЪЦИ И МАСЛЕНИ ПОМПИ. КАРАХ ГО ДО 240 000КМ И Я ПРОДАДОХ. НЕ ХАБИ ГРАМ МЯСЛО НА ТИЯ КИЛОМЕТРИ, А СЪМ СЛАГАЛ САМО ОТ НАЙ-ЕВРИНОТО ОТ КАУФЛАНД. ТИЯ ТЮВ СА ПЪЛНИ МОШЕННИЦИ КАКТО ВСИЧКИ МЕМЦИ
  • #17
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Дачия ( преди 1 месец )
    Това "крушките на светлините изгарят често" звучи меко казано несериозно. Не че съм фен на дачия/рено, дори напротив, но хайде да сме поне малко обектвини!
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Битурбо ( преди 1 месец )
    И всичките 8 сред най-красивите у нас...
  • #15
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Baj Tino ( преди 1 месец )
    На чертата с Логан: Снимка на ангренажен ремък... Он пистов, КИА има дефазер в двигателя... Каквото и да значи това... Пластмасови втулки... Тая статия е по зле и от Гугъл транслейт!!!
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    upsurt11 ( преди 1 месец )
    Пълни глупости!!!!Имам Мондео мк4 PowerShift вече е на 175х.км никакви проблеми..
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 1 месец )
    Видях си колата тук - Мондео Мк4, и рекох да ви *** и класацията. Заради проблемен автоматик и то само "пауър шифта" , цялата кола излиза, по вашата класация, че е проблемна. Добре, че не прочетох статията преди покупката, защото сигурно щеше да повлияе при избора..
  • #12
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до 9 ( преди 1 месец )
    къде бе, батка, го дават надежден тоя двигател на Кашкай? Той е пословичен бо..ук, изключително тънкостенен, с гарантиран ремонт до 100-120 хиляди км.
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Който си купува ренде чисто ново от магазина е така