IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Осем от най-проблемните автомобили на старо

От Dacia Logan до Kia Sportage: за какво трябва да внимавате с тези популярни модели

Ако някой има илюзии какъв е българският автомобилен пазар, достатъчно е да погледне данните за регистрациите от началото на тази година: 18 994 нови автомобила, 7617 на възраст до 5 години, 17 084 на възраст до 10 години и цели 92 691 на възраст над 10 години. МВР не прави разлика между 10- и 25-годишни коли, но по наша неофициална информация всъщност най-голямата част от "новия" внос се пада на сегмента 10-15 годишни.


технически преглед, канал, инспекция, TUV
Класации като тази на TUV, базиращи се на реални технически прегледи, са по-надеждни от анкетите с клиенти. Но и при тях трябва да имате едно наум. Снимка TUV Rheinland


За съжаление обаче няма никакъв надежден метод да разберете кои от тези автомобили си струват и кои - не. Надеждността на една употребявана кола зависи в най-голяма степен от това как е експлоатирана и поддържана, което в 99% от случаите е загадка. Не може много да се вярва и на западните класации. Повечето от тях се основават на анкети с клиенти. И дори проучванията на германската TUV, работещи с огромна база от автомобили, трябва да се приемат с едно наум, защото те не правят разлика между повреда в перата на чистачките и повреда в скоростната кутия. Затова консултантите от Fifth Wheel са взели за база детайлния доклад на германската асоциация, но са отделили от него онези модели, при които най-често се случват сериозни и скъпи за ремонт повреди.

Имайте предвид обаче, че "най-ненадеждни" не означава коли, които гарантирано се разпадат на втората седмица, след като ги купите. Дори и най-зле представящите се модели в доклада на TUV дават тежки повреди при едва 20% от случаите. Така че можете да вземете всяка от колите в този списък и да я карате безпроблемно с години. Въпрос на късмет и поддръжка.
  
  
8 от най-проблемите коли втора ръка (ГАЛЕРИЯ):

 

0 от 500
  • #15
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Baj Tino ( преди 3 години )
    На чертата с Логан: Снимка на ангренажен ремък...Он пистов,КИА има дефазер в двигателя... Каквото и да значи това... Пластмасови втулки... Тая статия е по зле и от Гугъл транслейт!!!
  • #14
    8 rate up comment 1 rate down comment
    upsurt11 ( преди 3 години )
    Пълни глупости!!!!Имам Мондео мк4 PowerShift вече е на 175х.км никакви проблеми..
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Иво ( преди 3 години )
    Видях си колата тук - Мондео Мк4, и рекох да ви *** и класацията. Заради проблемен автоматик и то само "пауър шифта" , цялата кола излиза, по вашата класация, че е проблемна. Добре, че не прочетох статията преди покупката, защото сигурно щеше да повлияе при избора..
  • #12
    15 rate up comment 2 rate down comment
    до 9 ( преди 3 години )
    къде бе, батка, го дават надежден тоя двигател на Кашкай? Той е пословичен бо..ук, изключително тънкостенен, с гарантиран ремонт до 100-120 хиляди км.
  • #11
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Който си купува ренде чисто ново от магазина е така
  • #10
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Хахахаха
  • #9
    30 rate up comment 6 rate down comment
    Eie ( преди 3 години )
    Пишат поредните глупости. За двигателя на кашкай бензин 2.0 в други класации го дават като един от здравите и безпроблемни производство последните 20г.., разтягал се ангренажния ремък след 100хил., нормално е, като на 80 хил. трябва да се смени, имало теч от дъното на картера.. Гарнитура за 30лв се сменя. Това ако са му проблемите е смешно...
  • #8
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Едно и също е Логан, без значение дали на емблемата пише рено, нисан или дачия. Основните компоненти се произвеждат в Миовени и се пращат оттам в Толиати
  • #7
    11 rate up comment 11 rate down comment
    До перко наумов авто ( преди 3 години )
    Дачия НЕ произвежда Логан за Русия, там се произвежда на място Рено Логан
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    ( преди 3 години )