Tesla вече успя доста да разбърка картите на пазара на леки автомобили в Америка. Но истинският трус тепърва предстои, когато електрификацията стигне и до най-караните автомобили на щатския пазар: пикапите. И този път компанията на Илон Мъск няма да разполага с цялото игрално поле само за себе си. Още поне дузина други компании - от автомобилни гиганти с вековна история до основани преди година стартъпи - са амбицирани да грабнат голямо парче от паницата в най-доходния сегмент на пазара. Ето кои ще са основните конкуренти.
Войната на електрическите пикапи (ГАЛЕРИЯ):
Tesla Cybertruck
Но Cybertruck е интересен и с други неща. Пикап, който прави 0-100 км/ч за три секунди, може да тегли 6.3 тона, и ще измине 800 км с едно зареждане (стига, разбира се, да се изръсите 70 000 долара за версията с голяма батерия и три електромотора). Базовото ниво е по-скромно - 40 000 долара, 400 км пробег и теглителна способност до 3.5 тона.
Освен това Cybertruck ще има автопилот, достъп до отличната зарядна инфраструктура на Tesla, и възможност за софтуерни ъпдейти в движение.
Въпросът е само дали и този път компанията няма да пропусне собствените си срокове, които за момента обещават пазарен дебют през септември 2021.
Но Cybertruck е интересен и с други неща. Пикап, който прави 0-100 км/ч за три секунди, може да тегли 6.3 тона, и ще измине 800 км с едно зареждане (стига, разбира се, да се изръсите 70 000 долара за версията с голяма батерия и три електромотора). Базовото ниво е по-скромно - 40 000 долара, 400 км пробег и теглителна способност до 3.5 тона.
Освен това Cybertruck ще има автопилот, достъп до отличната зарядна инфраструктура на Tesla, и възможност за софтуерни ъпдейти в движение.
Въпросът е само дали и този път компанията няма да пропусне собствените си срокове, които за момента обещават пазарен дебют през септември 2021.