Информацията, че Volkswagen планира да отстъпи марката Bugatti на хърватския производител на електромобили Rimac, вероятно е предизвикала шок и недоверие. Вярно, в замяна германците ще вземат ключов дял от много перспективната фирма на Мате Римац - но чак да дадат в замяна перлата в короната си, голямата и осъществена мечта на покойния Фердинанд Пиех? Наистина звучи невероятно. Докато не се замислим, че всъщност има множество причини да го направят.
8 причини Volkswagen да се отърве от Bugatti (ГАЛЕРИЯ):
VW се срамува малко от инженерите си
Това е леко преувеличено, разбира се. Но компанията, която винаги е наблягала на качеството на германското инженерство, напоследък избягва да го прави. Причината отново е Дизелгейт. Най-гръмкото постижение на инженерите във VW напоследък бе да измислят наистина хитроумен начин да заблудят тестовете за емисии. Днешното ръководство не иска да насочва мислите на клиентите към това.
Това е леко преувеличено, разбира се. Но компанията, която винаги е наблягала на качеството на германското инженерство, напоследък избягва да го прави. Причината отново е Дизелгейт. Най-гръмкото постижение на инженерите във VW напоследък бе да измислят наистина хитроумен начин да заблудят тестовете за емисии. Днешното ръководство не иска да насочва мислите на клиентите към това.