IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 коли, които не трябваше да стигат до конвейера

Не е ясно, какво точно са си мислили автомобилните компании, когато са пуснали тези модели в производство

Някога гледали ли сте автомобил, който оставя повече въпроси, отколкото отговори? За да стигне даден модел до серийно производство са необходими години, в които хората, работещи по него, имат достатъчно време за да огледат и премислят всички детайли. В този процес участват много експерти - дизайнери, инженери, техници за оценка на качеството, софтуерни инженери и други. Те би трябвало да гарантират, че този автомобил ще свърши работа, както се очаква от него.

Понякога обаче изглежда, че тази процедура не е спазена. И когато автомобилът бъде представен, хората започват да се питат: „Как изобщо това нещо стига до пазара?“. Ето ви 10 примера за коли, които изобщо не трябваше да стигат до производство. При това става дума не само за сбъркан дизайн, но и за технически недомислици.

10 коли, които не трябваше да стигат до конвейера (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #3
    25 rate up comment 3 rate down comment
    КуроЛюба ЛапаДухова ( преди 4 години )
    До скапаните долни *** от Аутомедия, вие некадърни, посредствени копирачи, няма ли да престанете да правите Copy/Paste от разни американски онлайн издания които имат АБСОЛЮТНО 0ева приложимост за нашия пазар, вкусове и условия, да не говорим, че самите модели са извън нашия континент !
  • #2
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До това води шуробаджанащината, съсипване на компании от хора които нищо не разбират от работата, за която са назначени.
  • #1
    12 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    GT5 и до ден днешен остава най-добрия магистрален круизър. Супер широк и комфортен с висок покрив и големи стъкла. Дори 7ма серия / S class са тесни спрямо него