Това са достъпни като стойност автомобили, които техните производители предлагат само на определени пазари. Печалбата от тях не е толкова голяма, защото те са предназначени именно за държави с по-нисък стандарт на населението. Съответно, и оборудването им не толкова богато. Което също намалява печалбата на големите автомобилни компании по света. И те нямат особена изгода от производството им.
В същото време, някои от тези модели вероятно биха има успех на пазари като българския, например. И причината е именно в тяхната сравнително ниска цена, която би ги направила привлекателна за нови клиенти.
Datsun redi-GO
Наскоро стана ясно, че брандът Datsun напуска пазарите в Индонезия и Индия. Вероятно, до края на годината същото ще се случи и с Русия. Всъщност, именно тази марка даде на света японските спортни коли от сериите Z. Оказва се обаче, че освен слабото търсене, Datsun има и други проблеми. В Индия, например, той отмъква част от продажбите на Nissan, като едновременно с това трудно се бори с лидерите на местния пазар Maruti Suzuki, Tata и Mahindra.
Наскоро стана ясно, че брандът Datsun напуска пазарите в Индонезия и Индия. Вероятно, до края на годината същото ще се случи и с Русия. Всъщност, именно тази марка даде на света японските спортни коли от сериите Z. Оказва се обаче, че освен слабото търсене, Datsun има и други проблеми. В Индия, например, той отмъква част от продажбите на Nissan, като едновременно с това трудно се бори с лидерите на местния пазар Maruti Suzuki, Tata и Mahindra.
Снимки: Производителите