IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 коли, които не трябваше да стигат до конвейера

Не е ясно, какво точно са си мислили автомобилните компании, когато са пуснали тези модели в производство

Някога гледали ли сте автомобил, който оставя повече въпроси, отколкото отговори? За да стигне даден модел до серийно производство са необходими години, в които хората, работещи по него, имат достатъчно време за да огледат и премислят всички детайли. В този процес участват много експерти - дизайнери, инженери, техници за оценка на качеството, софтуерни инженери и други. Те би трябвало да гарантират, че този автомобил ще свърши работа, както се очаква от него.

Понякога обаче изглежда, че тази процедура не е спазена. И когато автомобилът бъде представен, хората започват да се питат: „Как изобщо това нещо стига до пазара?“. Ето ви 10 примера за коли, които изобщо не трябваше да стигат до производство. При това става дума не само за сбъркан дизайн, но и за технически недомислици.

10 коли, които не трябваше да стигат до конвейера (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    алфата наистина е покъртително зле, успокоението е че всички марки са правили подобни гафове и винаги е след някой успешен модел , започват да си вярват че са ненадминати и каквото и да пуснат на пазара ще го купи някой
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Герги ( преди 3 години )
    А къде са писали, че Мустанг 2 се произвежда 71-73?
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Бачо Киро ( преди 3 години )
    Абе не ви знам от къде копирате, но сте тотално зле с темата... какъв Форд Мустанг 2 от 71 до 73? Второто поколение е от 1974 и нагоре. Освен това 71-73 е лош период, колите са с 800 паунда (363кг) по тежки и ужасно слаби. След 70та са и проблемите в САЩ, затова и баш muscle колите са 67-69 и някои от 70 преди промените... Абе какви глупости сте писали въобще, нямате грам идея... 71-73 не правели компромиси с мощността, че били и 2ро поколение.... Егати некадърниците сте.
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Чеглок си имам ( преди 3 години )
    Забравиха , фиат Мултипа , неповторим :)))
  • #9
    1 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    5GT е достоен конглокент на фиат мултипра трябва да имаш доста извратен вкус за да купиш този *** срам за бмв
  • #8
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Hary9666 ( преди 3 години )
    Колите няма да ги коментирам, но да питам тез дето държат сайтчето. Защо по дяволите пускате няква статия с 10те не знам си какво, и като чукнеш на галерията те првхвърля на същото съдържание, но на друг пак ваш сайт? Толкова ли е трудно да са си в този? Повече няма да ви отварям статиите. Добре че има опция на хром не се интересувам от еди кой си сайт.
  • #7
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Аз пък се сещам за един автосайт ,който не би трябвало да е в медийното пространство , но незнайно как все още съществува и продължава да дразни и малкото хора , които го посещават!!!
  • #6
    15 rate up comment 3 rate down comment
    Rum ( преди 3 години )
    Изглежда автора на статията е доста некомпетентен. 5 серия ГТ е на база 7-серия и с доста просторен и удобен салон. По отношение на комфорта на возене превъзхожда повечето лимузини.
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    До 4 ( преди 3 години )
    Не е нормално в Авантайм отзад да има две места като в купе - неудобни за дълъг път. Това е кола висока 1.63 и с междуосие от 2.70 - това са х-ки на Опел Зафира. Длъжни бяха да осигурят пространство на задните места
  • #4
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Renault Avantime си беше изпреварила времето машина.