IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Eто как изглеждат и отвътре следващите Dacia Sandero и Logan

Най-достъпните румънски модели ще претърпят сериозна промяна в салона

Снимки на интериора на новите Dacia Sandero и Logan бяха разкрити от изданието Cochespias.net преди премиерата на двата модела, която е предвидена за 29 септември. Най-евтините модели на френския концерна Renault са претърпели сериозен ъпгрейд на салона – променена е архитектурата на предни панел, появил се е 7-инчов тъч-скрийн на мултимедията, както и нов блок на управлението на климатика и приборен панел.


Dacia Sandero интериор


Принципна разлика в интериора на двата модела няма. Дизайнерите на Dacia и Renault са се отказали от кръглите дефлектори на вентилацията в полза на петоъгълни детайли. Шайбите за настройка на климатика са по-съвременни и са получила светлинни индикатори, като оранжевите показатели в приборния панел са отстъпила място на бели. Километражът и оборотомерът вече са разделени от екран на бордовия компютър.

Четириспицевият волан не се е променил на външен вид, но има повече бутони. Новост е и електромеханичната ръчна спирачка. Ако се съди по снимките, Sandero и Logan ще се сбогуват с 5-степенната механична скоростна кутия, като базовите варианти ще получат 6-степенна кутия. Схемата за превключване на задна предавка също се променя, като тя ще се включва с движение наляво и напред.


Dacia Logan интериор


Засега нито от Renault, нито Dacia официално съобщава техническите характеристики на двата модела, като се ограничават единствено със снимки на екстериора. Известно е, че новите Sandero и Logan преминават на модулната платформа CMF-B, позната от Clio и Captur, но запазват досегашния си пътен просвет.

Снимки: Cochespias.net

0 от 500
  • #21
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тва 1.5 дци трябва да слезна от него да го бутам
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Продължение към № 19,зле и дълга след "демокрацията" нарасна няколко пъти благодарение на "умнитеи далновидни" управляващи. За нашето положение сме си виновни само ние. А старта с румънците не бе равен,защото при тях имаше кървава революция при нас не и ние бяхме облагодетелствани от това,но пропуснахме питомното сега гоним дивото и няма стигане.
  • #19
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До №8,по принцип си прав,но и не съвсем. Дачия лиценз на Рено от 69г. продължи да се произвежда от модел 8 към модел 12 със заеми,които след 10 години трябваше да се връщат и когато дойде това време се оказа,че пари няма и трябва да се гладува,а това е 80-те години от там дойде сагата около Чаушеско.При нас бе осъзнато отдавна че нямаме пари за автомобилно производство и за това се прекрати БугарРено проекта. А бай Тошо остави минимален дълг,който се покриваше от заемите на Либия и др. Сега е зл
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Браво ама не моята кола
  • #17
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Брой продажби има единствено значение.Неслучайно всички следят кой колко продава.
  • #16
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Не е топ интериор, ама пак е по-добре от ID.3.
  • #15
    4 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Броят на продажби няма никакво значение. Кола на бедните, което говори много за нивото в България. А също и за твоето.
  • #14
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Galija petrova ( преди 5 месеца )
    Карпатският вълк е супер,браво на румънците
  • #13
    19 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Втори по продажби в БГ първи Рено.няма нужда от повече коментари на "разбирачи".
  • #12
    7 rate up comment 15 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Най големите таралясници