IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са най-надеждните представителни автомобили?

Местата на Mercedes и особено на Tesla в това британско допитване със сигурност ще ви изненадат

Британското издание WhatCar? проведе допитване сред 13 000 собственици на автомобили, за да установи с какви проблеми са се сблъскали при експлоатацията на своите представителни модели със средни размери. Оказва се, че най-малко дефекти дава Tesla Model 3, при който едва 5% от притежателите му се оплакват от някакъв технически проблеми (но Model 3 е и един от най-младите модели на пазара, дебютирал през 2019).
 
   
Tesla Model 3
  
   
На другия полюс са представителите на германски производители в този клас. Този резултат е пълна противоположност на констатираното от американската J.D.Power, където Tesla бе убедително последна. 

В направеното класиране участват общо 19 модела, произведени след 2012 година. Това са предимно седани (има и няколко комбита), и получават оценка в проценти в зависимост от броя повреди, съобщен от собственика. След всеки автомобил са посочени и годините, в които се произвежда, а при някои - и типът гориво. В отделни случаи се оказва, че дизеловата версия е много по-ненадеждна от бензиновата.


Най-надеждните представителни модели според WhatCar? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Васил ( преди 4 месеца )
    Мили журналисти, има разлика между 5 % и 0.5% .
  • #19
    3 rate up comment 2 rate down comment
    робин худ ( преди 5 месеца )
    някой германец е правил класацията няма една тойота смешници радвайте се на германските бънгий всеки сам решава какъв мазохист да е
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Нещонемогадасметна ( преди 5 месеца )
    Аз не разбирам, как така: "най-малко дефекти дава Tesla Model 3, при който едва 5%", а под снимките на колите е написано: 1. Tesla Model 3 (2019-) 99,4% Аз ли съм *** или просто не сте се замислили, като се писали статията
  • #17
    1 rate up comment 1 rate down comment
    А ( преди 5 месеца )
    Пластмасовата самозапалваща се тесла с течащи уплътнения и дървен интериор кога пък стана представителен автомобил ? Може би за автомобил я смята само покемон поколението забило в смартфона и гейминга
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Заглавието е за представителни а в статията се говори за семейните седани и комбита
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Propov ( преди 5 месеца )
    Кво се връзвате да си правите изводи от такова класации бре?! Имаме S класа натъпкана с екстри, някой дето светът ги вижда за пръв път, и Шкодички дето ползват старите технологии на татко Ваген и са вероятно с ръчки за прозорците. Високите технологии винаги са рискови, но пък дават радост, усмивка, с две думи КЕФ. Е тва никоя класация не може да го измери.
  • #14
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Защо ( преди 5 месеца )
    #10 , както всички видяхме, с изключение на тебе, не само че има японски, ами и корейски автомобили, които са много по-добри(като процент) от..... супер дупер швабския премиум. защо S класата с добрата шумоизолация и премиум затваряне на врати е на дъното?!
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Русия ( преди 5 месеца )
    Ся изкарайти Тислата и престижен мудел...
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    На острова WhatCar е сериозен авторитет! J.D. POWER мисля че звъняха по телефона и не са актуални ....Да не говорим че пишеха за ел.коли че са по чупливи от ДВГ, което няма как да е така...
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    И аз за това говоря!!! Какви технически проблеми - електродвигателите са необслужваеми. Имат общо 2 части: ротор и статор. От тях само едната се движи. Ако е с керамични лагери, може да работи вечно. Триeне няма, задвижването е от силови полета т.е. напълно безконтактно - съвършената машина! С 2 електродвигателя на предна и задна ос, при хипотетичен отказ на единия, цялото пътуване продължава на другия, понеже има достатъчно коне. Коли с втори ДВГ на пазара няма. Там стане ли нещо - пътна помощ ...