IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 модела с голям пробег, които смело можете да купувате

Японски кросоувъри и седани, гемански спортни коли и други автомобили, които не са подвластни на времето

По света има различни класации за надеждност на автомобилите, които са основани на броя на повредите на отделните модели. Например, в Германия рейтинги за надеждност правят организации като Dekra и TUV, както и общо-германският автомобилен клуб ADAC. В САЩ най-сериозни изследвания предлагат независимата организация Consumer Reports и маркетинговата агенция J.D. Power, които анкетират хиляди собственици на автомобили.

Тези класации почти винаги се различават една от друга, но ако се вгледате внимателно само при колите с голям пробег, то начело по здравина при тях са почти винаги едни и същи модели. С помощта на изданието Autonews ви представяме 10 от тях, които въпреки възрастта и пробега си могат да служат на стопаните си още дълги години.

10 модела с голям пробег... (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #22
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Най добрата кола за някой хора е най-надежната, за други тази, която дава повече комфорт, лукс и мощност. Японските са ми скучни за каране. Аз не иска да карам 1 кола 15 години.
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Нисан ( преди 9 месеца )
    12г карам Нисан Примера П11 бензин.. на 379 000км вече..засрамва много по нови
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    obserever ( преди 9 месеца )
    АКО ЖИВОТЪТ НА КОЛАТА Е ПЕТ ГОДИНИ КАКЪВ Е ПРОБЛЕМЪТ С ДОЖИВОТНАТА ГАРАНЦИЯ
  • #19
    2 rate up comment 25 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Нема по добро от киа спортич 2005 __ 2009г в момента нема рав нема хонда нема субару
  • #18
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Хонда ( преди 9 месеца )
    В какъв смисъл вечно моя? Купих я с повреда с ремонта ми се върза 6хил в момента ми предлагат 3 хил за нея . За 6 г съм да 600 за за ремонти окачване лагери.
  • #17
    5 rate up comment 14 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Хондата е такъв ***,че излъжеш ли се да я купиш е вечно твоя
  • #16
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Бай Хуй ( преди 9 месеца )
    Карам Тойота Лендкрузер HJ60 от 1983г. На 990 000км е. Не мисли да спира още. Освен кърпене, боя и консумативи друго не е правено. Tова, което и се причинява и и е причинявано е непоносимо дори за новите Лендкрузъри.За времето през което я имам съм сменил доста и различни съвременни автомобили.Последният беше Рав4. На фона на старата баба Яга, Равката е срам за Тойота.
  • #15
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Хонда ( преди 9 месеца )
    Не е зле някаква българска органузация да направи подобно проучване, ще бъде най-меродавно. Тук колите ги купуваме, повечето от нас, на 150хил +. И ги караме по 10г и нагоре. Но май няма такава организация, ние не сме много по организациите. Даже малко се учудих, че кола на 150 хил я смятат за стара, моята джаз 12 е на 310.
  • #14
    10 rate up comment 14 rate down comment
    Не е вярно ( преди 9 месеца )
    RAv 4 и CRV са много проблемни особено хондата клапаните се набиват в бренерите и чао .
  • #13
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Имам Лексус и тойота ( преди 9 месеца )
    Не съм имал технически повреди, които да ме оставят на пътя, или спешно да е за сервиза, а само консумативи, спирачки, дискове, предни амортисьори на тойотата. Ремонт на ел багажник на лексуса за 130лвмисля че беше най серозната повреда...