IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Кои са най-надеждните представителни автомобили?

Местата на Mercedes и особено на Tesla в това британско допитване със сигурност ще ви изненадат

Британското издание WhatCar? проведе допитване сред 13 000 собственици на автомобили, за да установи с какви проблеми са се сблъскали при експлоатацията на своите представителни модели със средни размери. Оказва се, че най-малко дефекти дава Tesla Model 3, при който едва 5% от притежателите му се оплакват от някакъв технически проблеми (но Model 3 е и един от най-младите модели на пазара, дебютирал през 2019).
 
   
Tesla Model 3
  
   
На другия полюс са представителите на германски производители в този клас. Този резултат е пълна противоположност на констатираното от американската J.D.Power, където Tesla бе убедително последна. 

В направеното класиране участват общо 19 модела, произведени след 2012 година. Това са предимно седани (има и няколко комбита), и получават оценка в проценти в зависимост от броя повреди, съобщен от собственика. След всеки автомобил са посочени и годините, в които се произвежда, а при някои - и типът гориво. В отделни случаи се оказва, че дизеловата версия е много по-ненадеждна от бензиновата.


Най-надеждните представителни модели според WhatCar? (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #10
    6 rate up comment 16 rate down comment
    Кимоното ( преди 1 година )
    Нормално е да няма японски недоразумения. Горенето на масло, ръждата и пътната помощ стават верен спътник на *** дал пари за такава кола още от ден първи
  • #9
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Изглежда достоверно. KIA Optima е по-надеждна от VW Passat.
  • #8
    12 rate up comment 1 rate down comment
    до 7 ( преди 1 година )
    Е те са си го написали в статията - всички останали модели тук са поне на по три, даже 6-7 години, а Теслата се продава в Англия от миналото лято. За една година колко ефекта може да даде чисто нова кола, даже да е правена от напушеняци?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Hmmm ( преди 1 година )
    Но , като цяло :)The whole story ---------https://insideevs.com/news/442454/tesla-third-worst-make-reliability-survey/
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до 3 ( преди 1 година )
    Щом като С-класата я взимаш за Е-класа, що за коментатор-разбирач си ти :D
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Очаквах прегледът на автомобилите да приключи на 95 %, което значи удовлетвореност, а останалите 5 % да са отделени на тези собственици, които са се оплакали от проблеми. За моя изненада, резултатът беше докаран до 99,4 %! Не ми харесва, вкарва ме в ненужни разсъждения :(((
  • #4
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Няма я и Панамерата. Няма Инфинити, Аглока...
  • #3
    8 rate up comment 2 rate down comment
    А бе... ( преди 1 година )
    след като Е-класата(на снимката) я вземат за С-класа, ясно що за класация е това!
  • #2
    18 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    What car е сериозно издание, но да сложиш Опел Инсигния, Мазда, Пасат и Форд Мондео сред представителните автомобили е твърде странно. Това са всекидневни седани и нищо повече. Странно също е, че ги няма Лексус, които винаги са сред първите по надеждност.
  • #1
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Какви технически проблеми - електродвигателите са необслужваеми. Имат общо 2 части: ротор и статор. От тях само едната се движи. Ако е с керамични лагери, може да работи вечно. Триeне няма, задвижването е от силови полета т.е. напълно безконтактно - съвършената машина! С 2 електродвигателя на предна и задна ос, при хипотетичен отказ на единия, цялото пътуване продължава на другия, понеже има достатъчно коне. Коли с втори ДВГ на пазара няма. Там стане ли нещо - пътна помощ.