fallback

Mercedes-Benz разкри новата S-Class

Флагманът на марката излиза на пазара в 5 модификации

Най-очакваната премиера на нов модел за 2020 година е факт – Mercedes-Benz разкри новото поколение на флагмана си S-Class. Компанията-производител започна да съобщава подробности за иновациите, комфорта и безопасността на автомобила, а днес показа всички детайли.

Поръчки за новия Mercedes-Benz S-Class ще се приемат от средата на септември, а първите бройки ще са на разположение на дилърите през декември. На пазарите в САЩ и Китай седанът ще бъде достъпен през февруари догодина. В Европа продажбите стартират с 5 модификации с редови 3,0-литрови бензинови двигатели (M 256) и дизели (OM 656), като всички са свързани с 9-степенна автоматична скоростна кутия.

На първо време ще се предлагат версиите S 450 4Matic (367 к.с. и 500 Нм, ускорение до 100 км/ч за 5,1 секунди), S 500 4Matic (435 к.с. и 520 Нм, 4,9 секунди), S 350 d (286 к.с. и 600 Нм, 6,4 секунди), S 350 d 4Matic (286 к.с. и 600 Нм, 6,2 секунди) и S 400 d 4Matic (330 к.с. и 700 Нм, 5,4 секунди).

При всички максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Бензиновите седани са с 48-волтова хибридна система със стартер-генератор EQ Boost, който увеличава мощността с 22 к.с. и 500 Нм. На по-късен етап ще бъде представена версия с V8 двигател с аналогична технология. Тя ще се казва S 580. През 2021 година ще излезе и хибрид, който се зарежда от електропреносната мрежа и ще изминава до 100 км само на ток. Ще има AMG-версии, като и електрически вариант – EQS, като те ще бъдат представени отделно.

Засега няма и версия Maybach, но седанът ще се предлага два варианта – със стандартно и с увеличено междуосие. Те са по-големи на размери от своите предшественици. Първата е с 54 мм по-дълга (5179 мм), а втората – с 34 мм (5289). Разстоянието между двете оси е увеличено със 71 мм (3106 мм) и с 51 мм (3216 мм). Широчината и височината са еднакви – 1954 мм (+55 мм) и 1503 мм (+10 мм и +12 мм съответно). Обемът на багажника е увеличен с 20 литра и вече е 550 литра.

Новото поколение на луксозния седан (W223) предлага разширен набор и от асистенти на водача още в стандартното си оборудване. Лимузината получава и ново поколение на интерфейса MBUX с подобрен класов контрол, а също така волан със сензори, 12,3-инчов цифров приборен панел и 12,8-инчов OLED-дисплей.

Новата S-Class също така е със завиващи на 4, 5 или 10 градуса задни колела, както и с фронтални въздушни възглавници за пасажерите отзад. За модела ще се предлагат система за допълнена реалност с проекционен дисплей, акустика Burmester (клас High-End), последна версия на система за контрол на комфорта Energizing, четиризонов климатик, развлекателна система за задните седалки с два 11,6-инчови сензорни екрана, камера full-HD и микрофон.

Още снимки на новото поколение на S-Class - вижте в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #14
    Ода за Ганчо ( преди 4 години )
    Най-важният автомобил за *** се появи в новото си поколение.*** е щастлив, сега остава само едно рефинансиране на кредита и *** отново Че избухва по чалгиите.*** е гОлем.
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    eййй всички много ги разбирате дизайните... лошото е че никой от вас не е реален клиент за тази кола (поне следващите 15 години) :) така че не се Абете с умозаключения от тип киселото грозде.
  • #12
    Еййй ( преди 4 години )
    Начи тамън си викам премина най после грозната мода на таблетчетата....и тия изкараха новата S класа с цели 4 таблетчета. Това на централната конзола е ОК, ама другото дразни доста. Просто не се връзва с интериора. Мерцедес да видят при Бентли и при Порше как добре са интегрирали дисплеите в интериора и да си коригират дизайна.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    То пък Ауди с тоя новия дизайн се чудиш БМВ ли гледаш отзад или скъп хюндай...
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Това ако не бяхте писали че е S-клас, нямше да разбера. Абсолютна Е-клас, може би х1.5 (за размера)
  • #9
    Тинтири-минтири ( преди 4 години )
    Mercedes удариха дъното! В момента представят едно Ауди! Вагенер трябва да бъде провисен на звездата в Щутгарт за всички простотии, които направи!!
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Ми ти карал ли си среден и нисък клас Мерц? CLA примерно? Това са абсолютни позори за марката...
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    367 к.с. и 5.1 сек. до 100. Доста посредствено постижение.
  • #6
    Унуфрий ( преди 4 години )
    Кво ти пука, разваля се дисплея - изхвърлял и сменяш с нов модел телевизор.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    съгласен, но ако точно този модел ще спестява пари от таблото....не знам какво да очакваме от средния и ниския клас.....
fallback
Последни