fallback

Mercedes-Benz разкри новата S-Class

Флагманът на марката излиза на пазара в 5 модификации

Най-очакваната премиера на нов модел за 2020 година е факт – Mercedes-Benz разкри новото поколение на флагмана си S-Class. Компанията-производител започна да съобщава подробности за иновациите, комфорта и безопасността на автомобила, а днес показа всички детайли.

Поръчки за новия Mercedes-Benz S-Class ще се приемат от средата на септември, а първите бройки ще са на разположение на дилърите през декември. На пазарите в САЩ и Китай седанът ще бъде достъпен през февруари догодина. В Европа продажбите стартират с 5 модификации с редови 3,0-литрови бензинови двигатели (M 256) и дизели (OM 656), като всички са свързани с 9-степенна автоматична скоростна кутия.

На първо време ще се предлагат версиите S 450 4Matic (367 к.с. и 500 Нм, ускорение до 100 км/ч за 5,1 секунди), S 500 4Matic (435 к.с. и 520 Нм, 4,9 секунди), S 350 d (286 к.с. и 600 Нм, 6,4 секунди), S 350 d 4Matic (286 к.с. и 600 Нм, 6,2 секунди) и S 400 d 4Matic (330 к.с. и 700 Нм, 5,4 секунди).

При всички максималната скорост е ограничена на 250 км/ч. Бензиновите седани са с 48-волтова хибридна система със стартер-генератор EQ Boost, който увеличава мощността с 22 к.с. и 500 Нм. На по-късен етап ще бъде представена версия с V8 двигател с аналогична технология. Тя ще се казва S 580. През 2021 година ще излезе и хибрид, който се зарежда от електропреносната мрежа и ще изминава до 100 км само на ток. Ще има AMG-версии, като и електрически вариант – EQS, като те ще бъдат представени отделно.

Засега няма и версия Maybach, но седанът ще се предлага два варианта – със стандартно и с увеличено междуосие. Те са по-големи на размери от своите предшественици. Първата е с 54 мм по-дълга (5179 мм), а втората – с 34 мм (5289). Разстоянието между двете оси е увеличено със 71 мм (3106 мм) и с 51 мм (3216 мм). Широчината и височината са еднакви – 1954 мм (+55 мм) и 1503 мм (+10 мм и +12 мм съответно). Обемът на багажника е увеличен с 20 литра и вече е 550 литра.

Новото поколение на луксозния седан (W223) предлага разширен набор и от асистенти на водача още в стандартното си оборудване. Лимузината получава и ново поколение на интерфейса MBUX с подобрен класов контрол, а също така волан със сензори, 12,3-инчов цифров приборен панел и 12,8-инчов OLED-дисплей.

Новата S-Class също така е със завиващи на 4, 5 или 10 градуса задни колела, както и с фронтални въздушни възглавници за пасажерите отзад. За модела ще се предлагат система за допълнена реалност с проекционен дисплей, акустика Burmester (клас High-End), последна версия на система за контрол на комфорта Energizing, четиризонов климатик, развлекателна система за задните седалки с два 11,6-инчови сензорни екрана, камера full-HD и микрофон.

Още снимки на новото поколение на S-Class - вижте в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #24
    1 ( преди 4 години )
    Официалната кола на крадците и измамниците.
  • #23
    wtf ( преди 4 години )
    Какво? Новата S-класа? Махам задната емблема и спирам 20 минувачи по улицата с въпроса: каква марка е тая кола? Щом повече от 10 кажат Киа Оптима, значи никакъв Мерцедес не може да бъде!
  • #22
    w221 ( преди 4 години )
    Кралят на автомобилите!!! Това е положението!
  • #21
    Готиното ( преди 4 години )
    Системата MBUX имала подобрен Класов контрол :-) т.е. Ако се качи *** изречението започва така : Авеее, *** към махлат или към *** да карам, ъ? :-)
  • #20
    356 ( преди 4 години )
    До 366 Всеки автомобил е много повече от това, сам по себе си, само от това как изглежда. Разбира се, че конкретно и S-Class ще продължи да се продава там където има традиции в своята пазарна ниша. Сега дали е 1. Това няма как еднозначно да се определи. Но ще се появява в челните места на много класации, то е ясно. Това е кола от горния ценови клас и обикновено има за какво да заема мястото си там, и то заслужено. Но по всичко личи, че дизайна върви към Азия. На теб харесва ли ти това ?
  • #19
    366 ( преди 4 години )
    и за предишната и за по-предишната имаше писания като на тези по-долу! което хич не попречи S-класата да е и да бъде утвърден 1 в света.
  • #18
    356 ( преди 4 години )
    Красотата е субективно усещане. Но общо взето, от миналите модели, виждахме остро и грубовато излъчване, което на езика на дизайнерите, трябваше високомерно да крещи :ето това съм аз S-Class. И някак се получаваше. Имаше респект. Тогава линиите по каросерията, интуитивно, водеха погледа към разбирането за надмощие, лукс и успех на притежателите. Дали всички са били такива, които са си го купили е отделен въпрос. Но сега всичко това липсва.Тук виждам китайски елементи, които го сливат с другите
  • #17
    Мхм ... ( преди 4 години )
    ауди има мнооого хляб да яде, та да се доближи до БМВ! За Мерц е още рано дори да мисли...
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    Седалките на снимката са като от Ауди А8 от 2010-2011 година модела. Системите които сега са новост в S класата, (завиващ заден мост, ниво 3 на автономия и др.) ги има в актуалното А8. За Бмв не знам, може и там да ги има. Таблети вертикален като при Волво и Тесла, изкачащи дръжки на вратите...Въобще нищо ново и невиждано не предлага колата като цяло, Дизайна прилича на някаква корейска кола, Отзад нянякави кофти стопове като на китайска играчка, някак е загубила елегантност тази кола.
  • #15
    kolev ( преди 4 години )
    Стоповете само на мен ли ми приличат на Шкода Супърб? За S class зле, много зле. Не знам с какъв конглокс и как ги избират дизайнерите, но това е подигравка. Благодаря, Мерцедес....
fallback
Последни