IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen стартира продажбите на 5 електрифицирани версии на Golf

Три от модификациите са „мек хибрид“, другите две се зареждат от мрежата

Компанията Volkswagen обяви пускането на пазара на цели 5 хибридни версии на новото поколение на бестселъра Golf. Две от тях са с „мека“ хибридна система с 48-волтов стартер-генератор, а другите две са „plug-in“ (зареждащи се).


VW Golf


Излизането на новите версии са част от стратегията на германската марка за електрификация на моделна гама. Тя включва и новият VW ID.3, който ще се предлага в три различни варианта на мощност, като с него германският производител ще предложи огромен избор на клиентите си.

Новите Golf 1.0 eTSI с мощност 110 к.с. и Golf 1.5 eTSI със 150 к.с. се задвижват от първата 48-волтова „мека“ хибридна система (eTSI) на Volkswagen. До края на годината към тях ще се присъедини и още една версия със същото задвижване, която развива мощност от 130 к.с. При трите модела скоростната кутия е 7-степенна DSG с два съединителя, като ще се предлаган 3 нива на оборудване.


VW Golf


На пазара дебютират и два нови plug-in хибридни модела - Golf eHybrid и Golf GTE. Тези са оборудвани с литиево-йонни акумулаторни батерии с възможност за външно зареждане и разполагат с енергиен капацитет от 13 кВт/ч. Това е увеличение с 50% в сравнение с plug-in хибридната версия на предходното седмо поколение на Golf. Двата plug-in хибридни модела могат да се задвижват самостоятелно от електродвигателя или от бензинов турбоагрегат TSI, както и от двата двигателя едновременно.


VW Golf


Хибридната система на версията eHybrid развива системна мощност от 204 к.с. Този вариант на Golf предлага разход на електроенергия 11,0 кВтч/100 км по цикъла NEDC, като пробегът само на ток е 80 км. Напълно зареден този модел изминава 870 км.

При Golf GTE хибридната система осигурява максимална мощност от 245 к.с. Пробегът само на ток е 62 км, като консумация на електроенергия от 12,4 кВт/ч. Комбинираният автономен пробег при тази версия е 745 км.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #5
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    До #5Нещо за старт-стоп да си чул. В комбинация с автомат ми е все тая в задръстванеИ дали 5км в задръстване са по скапващи от 500 км по немски аутобан с 220км/ч. Хибрида е ни рак, ни риба. Най добрия вариант е малка ел. кола за града и с ДВГ за дълги пътувания
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Тези двигатели имат смисъл при много хора, живееш на 50км от голям град, караш на бензин, влизаш в "тръгни-спри " движението в центъра и минаваш само на ток, точно когато за 5 км задръстване обикновенния ДВГ се съсипва все едно е минал 500
  • #3
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Да, ако ежедневното градско ти е само на ток и палиш двигателя 10-тина пъти в годината, сигурно ще надживее колата и ще забравиш и за ремонти.
  • #2
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Съгласен съм донякъде с номер 2, обаче ако ел. Система се окаже достъчно надеждна и няма повреди може да се окаже че е пп евтино да караш хибрид защото живота на двг ще се удължи пък спестеното гориво ще компенсира още.
  • #1
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Кончето ( преди 4 години )
    Аз хибридите не ги харесвам. Поддържаш две системи в колата. Веднъж ДВГ и после електрически мотор, батерия, управление. Резултатите са че се вдига комплексността на колата, поддръжка ... Но пък за сега са единственият вариант на автономност с добър разход.