IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

5-те най-големи заплахи за бензина и дизела

Ако тези тенденции продължат, краят на двигателите с вътрешно горене може да се окаже съвсем близо

След над един век вярна служба двигателят с вътрешно горене е към края на живота си - и дори, според много специалисти, този край ще дойде много по-скоро, отколкото всички ние очакваме. С постоянно увеличаващи се данъци, затягане на правилата за вредни емисии и насочването на клиентите към електромобилите, прогнозата не е оптимистична.

Автомобилната индустрия все още не е готова да се откаже от евтините, надеждни и познати на клиентите бензинови и дизелови двигатели, но в един момент сметката на производителите просто няма да излиза и тогава те няма да имат друга възможност.


Петте най-сериозни заплахи за бензина и дизела (ГАЛЕРИЯ):

.

Снимки: Renault, Tesla, NY Post


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    васо, нещо си в грешка.CO е доста по-опасен екологично от CO2...Отвори стария учебник по химия и виж какво се образува когато твоя "екологичен" CO се смеси отново с вода...Газа освен това е изчерпаем ресурс и споделя същите проблеми с петрола ... ще започне да свършва и цената му ще започне да се качва.Гелдам резултатите за тока на Дания и по-скоро ми харесват ... това, че си ги предоставил е добре но не подкрепят тезата ти...
  • #13
    8 rate up comment 2 rate down comment
    васо ( преди 3 години )
    До брачеда долу, земята е нашият дом и трябва да се спре с политиката на непрекъснато повишаващо се потребление и практиката да се изхвърлят стари продукти, работещи уреди, зашото има по нови.Икономиката, която се движи от потреблението унищожава ресурите на планетата.Особено видно е това на запад, където цари невиждана разсипия на здрави, годни стоки.
  • #12
    5 rate up comment 2 rate down comment
    васо ( преди 3 години )
    Фирмата която ми доставя ток в къщи в Дания редовно ми дава сводка, каква част от електроенергията от какво е произведена.Ta Дания, която е номер 1 по ветрогенератори, тока се състои 58% вятърни генератори, 13% биогаз и отпадъци,Природен газ 6%,и 4% атомна енергия и цели 19% ***.Та, да питам, кое му е екологичното на тока и теслите, брадви и пр.?Няма по екологичен мотор от от тоя на природен газ.От ауспуха се отделя само водни пари и СО 2.И заводските мотори на CNG карат по пол.милион км.
  • #11
    14 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Земята е единственият ни дом и не само за нас, но и за всички живи организми. Човека трябва да спре с експлоатацията на неините ресурси и замърсяването на нашата природа. Трябва да помисли повече върху въпроса дали иска планета, която е изпълнена с живот или отровена и безжизнена. Бедещето на планетата ни зависи от всички нас! Затова заставам твърдо зад електрическите автомобили и зелената (чистата) енергия.
  • #10
    13 rate up comment 5 rate down comment
    к. к. ( преди 3 години )
    Искам само да попитам - какво ще стане, когато правителствата, най-вече европейските, проумеят, че СО2 е един безвреден, безопасен газ? Какво става тогава с цялата измама и "бизнес" за милиарди, наречен "въглеродни емисии"?И този момент наближава...
  • #9
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Готин ( преди 3 години )
    Винаги става дума за пари!Еколози, политици, лобисти и ,,секви,, други печелят на гърба на хората. И така е навсякъде по света. Илюзията за високите заплати държавата я охлажда като си връща половината от нея като приход към бюджета. Ако това стане невъзможно в един момент се измислят бариери. Екологичните са най лесно манипулирани. Забранени градски зони. Екологични категории. Забрани на твърди горива, озонови дупки и т.н..
  • #8
    37 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    От посочените 5 причини 4 са политически - т.е. тяхното прекратяване е на едни избори разстояние . Петата причина пък е следствие от първите четири - поевтиняват електричните защото постоянно оскъпяват с глупави изисквания нормалните коли . Технологичен скок не се случва с политически декрети - социализма се опита и се провали, сега на ред е новата утопия " екологизъм"
  • #7
    16 rate up comment 9 rate down comment
    ivo ( преди 3 години )
    пъълни глупости, това че европа са *** и си тежат клона сами не значи че останслия свят е на това мноние. Янките що разработват шистоте, *** ли са.....нефт има повече от водата за пиене
  • #6
    10 rate up comment 15 rate down comment
    TSLA ( преди 3 години )
    Навсякъде бликало газ и петрол. 3 проблема на прима виста: от петрол правят асфалт, пластмаса, електроника, химия, бои, обзавеждане - просто всичко! Газ: отопление. 2. Ограничени са, а за няма век се изсмука по-голямата част. 3. Остават кухини след изваждането им и почват трусовете. Определението за градски Рай: който е бил около Софийския откакто движението е спряно. 7600 евра надценка за хот-хеч, срещу които не получаваш нищо. Това е цена на батерия 75-100 кВтч. Нищо или 1 млн.км. Сложен избор
  • #5
    40 rate up comment 5 rate down comment
    GTE ( преди 3 години )
    Имахме Вартбург, от последните двутактови, купен 1989 г. През 1991 започнаха приказки, че предстои забрана на двутактовите до една година. През 1994 все така продължаваха да говорят и го продадохме. Беше на 30 000 км и взехме един Нисан Съни произведен 1985 г на 180 000 км. Да, беше по-добър, но не и по-нов. До ден днешен двутактовите МПС не ги забраниха. Произвеждат се още масово скутерчета и моторчета и се продават нови. МПС нови няма, но не са забранени.Та леко с гръмките комсомолски лозунг ...