fallback

Осемте най-големи мита за газовите уредби

На газ е напълно екологично, много по-евтино и удължава живота на двигателя - вярно ли е това?

България е един от най-добре развитите пазари за газови уредби в Европа - четвърта по брой на газстанциите (за пропан-бутан) и първа по тяхната гъстота. По данни на МВР към юли 2020 по пътищата се движат общо 330 182 автомобила на пропан-бутан и компресиран природен газ. И въпреки това около газовите уредби витаят немалко всеобщи убеждения, които не отговарят съвсем на фактите. Газът е напълно екологичен; газът удължава живота на двигателя; колата на газ е подвижна бомба - нека видим какво всъщност се крие зад "нещата, които всички знаят".       8-те най-големи мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #41
    анонимен ( преди 4 години )
    тези, които коментират, разбира се :D
  • #40
    B4 ( преди 4 години )
    Преди време си купих Ауди В 4, 1996г. модел, 2000 кубика и 90 кончета. За три години изминах 120000 км. на газ. Избих си парите за газовото и колата. Газово-1200лв., кола-6500 лв.Дали е добре или зле на газ, не знам, не съм спец?! Просто сметка.
  • #39
    Екологично друг път ( преди 4 години )
    80% от колите на газ горят масло и пушат зад тях, та за екологията въбще да не се бият в гърдите! Другата хвалба, че им е много евтино и мине не мине през 10-20 хил.км. Центровки на газовата, изпрители, КИхалки, и.т.н. И всичко, което са спестили от карането на газ го дадат наведнъж! И не на последн място сравнявал съм ц класа дизелова и такава на газ в градски условия зимата, Еми дизеловата ми гореше 8,5 нафта, газовата между 17-18 газ, разликата в пари не е огромна
  • #38
    Газ ( преди 4 години )
    Похвално е че България е сред лидерите по бензиностанции и коли с метан/пропан-бутан на глава от населението със сигурност почти всички от тези които слагат газови могат да си позволят да плащат 40% повече за бензин вместо газ (явно е щом инвестират към 1000лв и повече) но защо да го правят като може да се спести без особен компромис а и е значително по-безвредно от дизел което също е важно колко трябва да си "умен" за да те е срам че си на газ а не на нафта
  • #37
    анонимен ( преди 4 години )
    Тие с баш премиум на газ, много добре знаят че ВСИЧКИ им се смеят, не само на бензиностациите. Тежък е живота баровски. Ама нали трабва да се убеждаваш че си много голям. Комплекса е още по тежък. Ако не ти пука какво мислят другите що си си взел S500? Сигурно и знака на Майбах си му лепнал или поне АМГ
  • #36
    анонимен ( преди 4 години )
    Тежка селяния, Порше Кайен на газ.Хем нямаш, хем искаш всички да си мислят че имаш. Вземи си дизел,,,, фабричен е.
  • #35
    Ники ( преди 4 години )
    От 1988 г. карам само на газ-пропан бутан. И не съм видял колонка(даже и извън България) която да пълни на 16 At.Всичките са на 10 At. или Br. както искате го наречете.И независимо,че бутилката се пълни на 80-85% от обема налягането при пълен балон си е 10At.Първата кола Москвич бракувах на 320000км. от които 280000 на пропан бутан. Той горкият забрави мириса на бензин след като се сдоби с газова уредба.
  • #34
    Аз ( преди 4 години )
    Кой експерт твърди тези неща ?
  • #33
    Девети ( преди 4 години )
    Най-големият мит е, че газовата уредба ще работи без проблеми. Ако не е фабрична - гответе се да ви къса нервите редовно. Висок разход, трудно палене, загуба на мощност, спорадични проблеми и проблемчета, търсене на велики газаджии, които да оправят проблемите веднъж за винаги... Ще има ходене по мъките и загуба на време.
  • #32
    До 34 ( преди 4 години )
    Леко ме напрягат екземпляри като теб, които използват думи, без да им знаят значенията. Хайде провери си какво означава октановото число и виж какво е енергийното съдържание на петролния газ в сравнение с бензина
fallback
Последни