fallback

Осемте най-големи мита за газовите уредби

На газ е напълно екологично, много по-евтино и удължава живота на двигателя - вярно ли е това?

България е един от най-добре развитите пазари за газови уредби в Европа - четвърта по брой на газстанциите (за пропан-бутан) и първа по тяхната гъстота. По данни на МВР към юли 2020 по пътищата се движат общо 330 182 автомобила на пропан-бутан и компресиран природен газ. И въпреки това около газовите уредби витаят немалко всеобщи убеждения, които не отговарят съвсем на фактите. Газът е напълно екологичен; газът удължава живота на двигателя; колата на газ е подвижна бомба - нека видим какво всъщност се крие зад "нещата, които всички знаят".       8-те най-големи мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #71
    Propov ( преди 4 години )
    Карах коли на газ почти 10 год. Не се гордея с това, бях притиснат финансово. Сега вече нищо не може да ме върне към тази авантюра - все нещо да се пипне,записти, донастрои, ремапне.. Вече живея в Германия и тук на газ карат само новодошлите емигранти. Газа в кола е анатема. А немците са пресметлив и пестелив народ. Освен това са и технически много грамотни. Домовете им са масово газифицирани, ама не и колите. А карат много. Над 20 хил. км годишно.
  • #70
    Това е Еко ( преди 4 години )
    C3H8 - Пропан, C4H10 - Бутан. Горене : C3H8 + 5O
  • #69
    до 75 ( преди 4 години )
    Ти си стигнал май само до заглавието. Но то при твоето IQ и това всъщност е добро постижение
  • #68
    412451 ( преди 4 години )
    Газ си заслужава само за такси. Ако не можеш да отделиш 200-300 лв месечно за дизел/бензин, не би следвало да притежаваш автомобил. За съжаление в БГ още не са адекватни данъците за стари коли и всеки *** има по 1-2 автомобила и обикновено над 10г.
  • #67
    Гостилничаря ( преди 4 години )
    поне да беше прочел правилно...
  • #66
    Иван ( преди 4 години )
    Да заглавието е глупаво подбрано. Некъдърен журналист.Ето един факт карам коли на газ от 7 години при изминати 140 000 км.Проблеми не съм имал никакви поради този факт.Нека си пишат разни хора без работа каквото си искат.
  • #65
    Атанас ( преди 4 години )
    И в крайна сметка отново заглавието няма връзка със статията, некоректно от страна на автора
  • #64
    petardimin ( преди 4 години )
    Добре регулиран газов уред работи екологично и все още няма масова алтернатива,освен водорода но той не е за аматьорска поддръжка,а 80% от добиваното електричество е все още не екологично а екологията не е само газове има и други коственни и преки вреди
  • #63
    jagler ( преди 4 години )
    Всичките ми предишни коли бяха на газ,т.е. аз съм ги газифицирал и не съм имал проблем.Първата беше венто с обикновена газова,следващия ровер 25 му сложиш газов инжекцион Фобос-1,след това го свалих и го монтирах на Пасат б-5.5 ,започнах сам да си обслужвам газовата уредба,намерих софтуер,сам си сменям филтрите за течна и газообразна фаза,рециклирам си и газовите инжектори и нямам проблеми.Значи когато си ,,мундарин" и само караш без да обслужваш,няма как колата ти да върви без проблеми.
  • #62
    Иконом ( преди 4 години )
    Незнам на кой и как му е изгодно ,но моя опел е на метан от 2006 година и е изключително икономичен.На 100км 5-6 лева,а бмв-то ми е дизел и хапва от два до три пъти повече
fallback
Последни