fallback

Осемте най-големи мита за газовите уредби

На газ е напълно екологично, много по-евтино и удължава живота на двигателя - вярно ли е това?

България е един от най-добре развитите пазари за газови уредби в Европа - четвърта по брой на газстанциите (за пропан-бутан) и първа по тяхната гъстота. По данни на МВР към юли 2020 по пътищата се движат общо 330 182 автомобила на пропан-бутан и компресиран природен газ. И въпреки това около газовите уредби витаят немалко всеобщи убеждения, които не отговарят съвсем на фактите. Газът е напълно екологичен; газът удължава живота на двигателя; колата на газ е подвижна бомба - нека видим какво всъщност се крие зад "нещата, които всички знаят".       8-те най-големи мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #61
    sam ( преди 4 години )
    карал съм бая километри на газ и да все нещо трябва да врътнеш да настройваш но си е готино и мирише приятно...но още по-приятно е да караш високооборотна малка бензинка нещо между 115-200 коня... да я усещаш като картинг...
  • #60
    селянин от обеля ( преди 4 години )
    Ае сега да вземат да публикуват с какво замърсява природата пропан/бутанът - само СО2, нищо друго, навремето имахме печка с която се топлехме в апартамента/ в момента не карам кола на газ/.
  • #59
    Никата ( преди 4 години )
    убеждения, а по необходимост. Иначе не всяка кола става за газ. Ако си земеш калпава кола - тя и на газ ще е калпава ;)
  • #58
    Никата ( преди 4 години )
    Има различни коментари за и против газовото: Имам 2 коли с еднакви газови - едната италианска другата японска - Италианката от пълно до пълно еднакъв разход не може да даде - все нещо има все се зори все се мъчи - като цяло вечен проблем - японката ги кове до километър и не дава отпклонения - само при клима/без клима +/- 1 до 2 на 100 в зависмост от терена; Приятели с немски коли са по същия начин - вечно по газаджии и няма избиване - Газифицирането си е мизерия, факт, но не го правим по
  • #57
    анонимен ( преди 4 години )
    20г карам на газ. Ако имах проблеми дали щях да продължавам. Всеки си прави избора разбира се.
  • #56
    Иван Марином ( преди 4 години )
    Ако колата е на газ течна фаза без бензинов резервоар , а произведена само на газ то нещата са коренно различни и горната е напълно безмисленна Киа и Хюндай го правят от 10г. сега и Фиат и Фолсваген също тепърва ще ги произвеждат.За повече информация посетете този линк , на автора на статията също го препоръчвам за да не пише получава истини.
  • #55
    ukok ( преди 4 години )
    Тесла че си купим и пак че краднем нафта. Който няма от къде да земе крадена нафта кара на газ. Те тава е.
  • #54
    Газар ( преди 4 години )
    Почти всеки, каращ на газ, се е сблъсквал с дразнещи технически проблеми. Не държи обороти, не пали, не върви, гори много. И то все са "дреболии" и "консумативи", а не "истинска повреда" - въздушно филтърче, кабели на свещи, мембранки, откачена тръбичка, откачено кабелче, поредна фина донастройка от поредния най-голям майстор. Поредното "само ей-това да оправим и ще е безгрижно като на бензин".
  • #53
    анонимен ( преди 4 години )
    "То ако беше много хубаво, всички коли щяха да са на газ......"хахахаахха да бе, световния пазар се влияе от това, кое е най-хубаво за природата....
  • #52
    Кирил Андонов ( преди 4 години )
    Има ли в кюстендилска област спецализиран сервиз за проверка и ремонт на метанови уредби защото колата е фабрично произведена на бензин и метан Благодаря предварително за всяка информация
fallback
Последни