fallback

Осемте най-големи мита за газовите уредби

На газ е напълно екологично, много по-евтино и удължава живота на двигателя - вярно ли е това?

България е един от най-добре развитите пазари за газови уредби в Европа - четвърта по брой на газстанциите (за пропан-бутан) и първа по тяхната гъстота. По данни на МВР към юли 2020 по пътищата се движат общо 330 182 автомобила на пропан-бутан и компресиран природен газ. И въпреки това около газовите уредби витаят немалко всеобщи убеждения, които не отговарят съвсем на фактите. Газът е напълно екологичен; газът удължава живота на двигателя; колата на газ е подвижна бомба - нека видим какво всъщност се крие зад "нещата, които всички знаят".       8-те най-големи мита за газовите уредби (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #21
    dsada ( преди 4 години )
    най лошото е че колите понякога дето гледам, заради това че нямат газ, след 2 дена ганйо насажда газовата и вдига цената с 2 бона, и общо взето вече ако искам кола ще си купувам от чужбина защото тука не може да се намери бензинова кола дето да не е насрана с газ
  • #20
    до 21 ( преди 4 години )
    Самия факт, че си e купил Ес-класата на цената на Сандеро, показва какъв баровец e :D Но той вероятно си мисли, че това са феноменално много пари
  • #19
    w221 ( преди 4 години )
    Само много ограничен човек може да си помисли, че може да извадиш 10-12 х. евра за S-klasse ,но няма да имаш достатъчно за гориво!! Аз съм взел такъв автомобил, защото разбирам от автомобили и пътувам доста - 9 - 10х. км. годишно, а не да се правя на някакъв си!
  • #18
    РЕАЛНИ ФАКТИ ( преди 4 години )
    Неща от реалния живот: 1. В полузатворени складове с хора са разрешени САМО газокарите! Само на газ не се унищожава здравето на хората в градовете. 2. Обиколил съм Европа до Португалия с малка бутилка - газ има. 3. Шестак с български инжекцион с три режима вкл. спортен, при който върви учудващо добре. 4. Важни са кабелите да са нови и свещите да са иридиеви (серия LPG) и ще имате ауспух лъснат като вилица и разход 14/100 при 180 км/ч
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Нали си купуваш S500 за да си мислят всички че си баровец, ама като спреш на газ станцията на всички има става ясно точно колко си баровец.
  • #16
    анонимен ( преди 4 години )
    А бе имат заигравки тук-там с метана, май успешно и масово само Ауди го предлаха, но това беше само, за да се пишат еко. Реално в Европа който сложи газ или метан планира буквално да сцепи колата от каране. То дизел не взимат ако карат под 30к км на година. А пък от газифицирана очаквай 50к. км
  • #15
    Остро ( преди 4 години )
    Ум белия делфин, ти видял ли си голям и скъп автомобил с фабрична газова уредба? Или за теб "голям и скъп" е Дачия Сандеро, Шкода Рапид или някоя баничарка? :D
  • #14
    Тъпо ( преди 4 години )
    Каквото и да кажете и да напишете,по рентабилно си е на газ.Има тук тьпаци които пишат че да сложиш на мощен и скьп автомобил газ било смешно и тн.Е по голяма тьпня от това не бях чел...То ако беше така,нямаше да има автомобили на фабрична газова и тн...А вие каква статия ще пишете за това пьк е още по голяма тьпня.Ама пишете си за това сме вьв демократична уж дьржава.
  • #13
    до 16 ( преди 4 години )
    Да, освен може би за хора, които карат по цял ден и навъртат километри. Абе всеки да си преценява за себе си
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    За градска кола си е пълна набутвация в смисъл че новите системи сами обръщат от бензин на газ и зимата при -5/-10 обикновенно минаваш 10-15км докато смени и пестиш много малко
fallback
Последни