IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 сигурни начина да намалите разхода на колата си

Забравете за всякакви магнетизатори и добавки, и просто послушайте здравия си разум

Какви ли не фантастични технологии за понижаване на разхода не предлага съвременната технология: добавки за горивото, добавки за маслото, магнетизатори за гориво, йонизатори, и даже фантастичния "синтезатор на катализатора АСК", изобретен, естествено, от група съветски учени.

Всички тези технологии дават много добър резултат върху банковите сметки на продавачите си, но съвсем незначителен - върху сметките ви за гориво. Вълшебни решения няма. Но има доказани, ефективни и стопроцентово надеждни начини да понижите разхода - въпросът е само дали ще ви харесат


10 начина да намалите разхода (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Това с бензиностанциите и качествените горива въобще не е вярно,защото дснъчните складове зс гориво са ссмо едни - демек всички сипвст от там. Когато става дума за бензин най-логичния избор е най-евтиното възможно място, което доста често са забутаните малио бензиностанции.
  • #12
    1 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това за ръчните скорости не е вярно. CVT и DCT са по-икономични от ръчните, а новите коли са с такива автоматици. Ръчните скорости са за удоволствие и по-редки и по-евтини ремонти, не за пестене на гориво. :)
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Различни хора ( преди 2 месеца )
    "Пълно е с гении които след 200 м завиват ама газ да изпреварят" Е моят вуйчо е такъв, не му пука за горивото. Той го казва: защо си е взел джип за 120 000, ако ще го кара като пенсионер?
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    11 ( преди 3 месеца )
    Спестете гориво като примерно опънете каката от последната снимка на някоя зелена полянка, ВМЕСТО да натискате *** на газта на личната си морга
  • #9
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Минал съм около мили ( преди 3 месеца )
    Една добра статия и напълно вярна. Повечето неща съм ги тествал лично и са верни включително и това за климатика с отворен прозорец при високи скорости колата харчи повече отколкото с климатик и затворен прозорец. Добавям, че при малки наклони пускам по инерция и се стремя да спирам с мотора когато не преча на движението и не бързам. Категорично не съм съгласен със съвет 6 за евтините бензиностанции и качеството на горивото.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Щерю ( преди 3 месеца )
    Да се отървете от нея...
  • #7
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не ползвайте спирачката, освен когато се налага. Пълно е с гении които след 200 м завиват ама газ да изпреварят, честито бяхте първи от двама...
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    с този тролей за колко дни стигаш до морето един прИател пита и повече от 250 вдига ли и колко денонощия се зарежда от щепсел тиш шуко за да се върнеш
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 3 месеца )
    Верни са нещата.
  • #4
    0 rate up comment 10 rate down comment
    ( преди 3 месеца )
    Верни са нещата. Относно т.2, с Ioniq EV след многократни ускорения и спирания съм пипал предните дискове - не бяха и загрели! Тоест всичкото здраво спиране е било върнато като енергия чрез рекуперацията. Значи спортното каране на къси отсечки няма да бърка в джоба при навлизане на колите от второ поколение. При тези с два мотора, по един на предна и задна ос, имаме здрав старт и след това много върната енергия при спиране, заради прехвърлянето на тежестта. Най-доброто!