IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

7 двигателя, които спокойно правят по 500 000 км

Ако търсите дълъг живот, насочете се към бензинов агрегат без турбо

Някога животът на един автомобил се определяше преди всичко от качеството на купето и от това доколко податливо на ръжда е то. Сравнително просто устроените двигатели обикновено го надживяваха и беше обичайна практика просто да се подмени ръждясалата "опаковка", за да стане колата като нова.
В наши дни е точно обратното: технологиите напреднаха и податливи на ръжда купета почти не са останали на пазара. За сметка на това двигателите стават все по-сложни: с турбокомпресори, малки обеми и високи степени на сгъстяване, и с директно впръскване. Днес животът на автомобила зависи в най-висша степен от мотора под капака. Ето седем агрегата, които са достатъчно семпли и надеждни, за да изкарат без проблем 500 000 км без съществени ремонти. При правилната поддръжка, разбира се.


7 двигателя, които спокойно минават 500 000 км (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #50
    22 rate up comment 8 rate down comment
    ники ( преди 3 години )
    единствено за хонда и тойота съм съгласен другото е леш
  • #49
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Зверко ( преди 3 години )
    Последният рекорд е на една шкода октавия дизел 1.9 над 1 милион в Англия!Иначе мерцедеса от старите Е класи дизел си е ЛЕГЕНДА!Сега карам БМВ 530 д за 3 години над 110 000 км имам сменена само една помпа в резервоара!
  • #48
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Йордан Димов ( преди 3 години )
    Със всичко съм съгласен Но защо точно Ситроен C4
  • #47
    17 rate up comment 6 rate down comment
    anon ( преди 3 години )
    Трябваше по-рано да ни информирате, че регулаж на клапаните при хондите се прави на всеки 70 хил. км. Сега като съм минал 305000 и нищо не съм правил? Как ще изкарам останалите 195000 км? Направо се притесних.
  • #46
    7 rate up comment 10 rate down comment
    гошо ( преди 3 години )
    Ford 1.4 TDCI (turbo diesel common-rail injection)
  • #45
    15 rate up comment 9 rate down comment
    до 38 ( преди 3 години )
    Знаят те "премиумарите" от Щутгарт ...затова и почнаха да слагат двигатели на Рено щото са яката работа кат мотористи ....
  • #44
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Читател ( преди 3 години )
    Ситроен Хсара 1.6 ,88 к.с.,двигател NFZ ,вече на 340 хил.км.,работи като часовник,разход на гориво бензин 6/100!
  • #43
    19 rate up comment 5 rate down comment
    111 ( преди 3 години )
    2.0 75кс дизел Мерцедес на малко над 1000000км отиде за скрап, защото ламарините не издъжаха, сменяш маслото, до следваща смяна е почти на минимум. Сега 2.4 jtd 136кс на много оплювана марка под шапката на Фиат е на 500000км, без харч на масло, и ще изкара още много! И двата мотора са идиотоустойчиви, много здрави, и трябва без масло да ги караш, за да ги съсипеш. И като допълнение да кажа, че изминатите км ги гледам по километраж на коли 16-та употреба, дали са пипани преди мен, мога да гадая..
  • #42
    29 rate up comment 7 rate down comment
    пепи ( преди 3 години )
    Рено Мастер - голям бус.2.3 литра 120 коня - 620 000 километра в Испания.Рено Мастер 2.3 170 коня би турбо с адблу - 440 000 километра и върви като ново. Та дотук с чупливите двигатели на рено.Масло се сменя на 30 000 километра.
  • #41
    18 rate up comment 17 rate down comment
    Bmv ( преди 3 години )
    E39 2.8 96г.Вечен шестак без никакво обслужване