Компанията Audi публикува нова реклама на един от популярните си модели – комбито RS4. Всъщност, това беше снимки в Twitter, на която малко момиченце се е облегнало на решетката на радиатора и държи банан в ръка. Надписът към фотографията е „Да позволим на сърцето да бие във всички аспекти“.
Идеята на производителя е, че спортният модел всъщност е семеен автомобил и това трябва да бъде подчертано от децата около него. Тя обаче не бе приета от повечето потребители на социалните мрежи, като голяма част от тях бурно реагираха и призоваха Audi веднага да премахне снимката.
Част от критиците на рекламата посочиха, че нейният създател явно не е взел под внимание увеличаващия се брой загинали деца при катастрофи на пътя.
За тях комбинацията от дете и кола, която развива максимална скорост от 280 км/ч, е напълно неприемлива. Други пък са на мнение, че германският производител определено сексуализира образа на малкото момиче.
От Audi реагираха незабавно и премахнаха снимката от Twitter, като поднесоха своите извинения. От германската компания обяви, че е станала грешка и че не са искали да наранят ничии чувства. В края на обръщението си представител на Audi даде гаранция, че подобно нещо няма да се повтори никога.
Снимка: Twitter