"Фейслифт" е обикновено просто начин автомобилните производители да продължат да ни пробутват поостарелите си модели, като сменят някой и друг елемент по бронята или светлините. Но от време на време се появяват и изключения, а новото BMW Серия 5 е сред най-ярките от тях.
Промените във външния му вид са умерени, но с голям ефект, а промените в задвижването и функционалностите са драстични.
Automedia.bg се запозна с обновената "петица" в Мюнхен, включително и с най-интересната й версия - хибридната 545е. За съжаление ще можем да ви споделим впечатленията си от тест драйва чак на 12 август (дотогава има ембарго, за да не са онеправдани по-късно тествалите го журналисти).
Очаквайте на 12 август нашия тест драйв на BMW 545e с 396 коня максимална мощност
Няма пречки обаче да ви покажем в детайли новата кола и да ви разкажем за новите двигатели и системи, които получава тя.
Новостите в BMW Серия 5, 2021 година (ГАЛЕРИЯ):
Задното окачване на всички варианти на Серия 5 е независимо 5-звенно. Комби вариантите серийно се оборудват и с пневматично, самоизравняващо се окачване. За седаните то е опция. Може да се поръча и спортното окачване M Sport, с по-твърди настройки и снижено с 10 мм.