IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz S-Class получава „скачащо“ окачване

Системата E-Active Body Control намалява щетите при страничен удар

Компанията Mercedes-Benz продължава да разкрива подробности за новата генерация на флагмана си S-Class, която ще бъде официално представена през есента. Освен мултимедиен комплекс MBUX от второ поколения и навигация с допълнена реалност, луксозният седан ще получи и „скачащо“ хидропневматично окачване E-Active Body Control, захранвано от отделна 48-волтова мрежа.


Mercedes-Benz S-Class


Тази технология се предлага за кросоувърите GLE и GLS, като съчетава пневматични стойки Airmatic и мощни хидроакумулаторите. Тя регулира твърдостта на пружините и степента на податливост на амортисьорите на всяко колело поотделно, като по този начин противодейства на накланянето в завой. Системата се управлява с помощта на 5 процесора, които за хилядни от секундата обработват информация от 20 датчика и една стереокамера.

В зависимост от избрания режим, окачването може да накланя автомобила в завой, като и да „отпуска“ елементи на окачването и така да омекоти преминаването през неравности. Освен това, E-Active ще “повдига“ една от страните на каросерията в случай на страничен удар, който няма как да бъде избегнат. Тази функция се нарича PRE-SAFE Impuls Side и намалява щетите по автомобила, като едновременно с това защитава возещите се в него.


Mercedes-Benz S-Class


В списъка с опции за новата S-Class е включена и завиваща задна ос. Тя подобрява маневреността на седана и съкращава радиуса на завой до 2 метра (при удължената версия). Клиентът ще може да избира между два варианта на завиваща задна ос – с ъгъл на завиване на колелата до 4,5 или до 10 градуса.

Сред другите новости, предвидени за флагмана на Mercedes-Benz, влиза активен контрол на „слепите“ зони, свързан с асистента MBUX. Той предупреждава за приближаването на друг автомобил отзад при отваряне на вратите. Има и помощник за движение, който осигурява „авариен коридор“ за преминаване на екип на спасителните служби.

Още снимки на новата S-Class - вижте в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #8
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Унуфрий ( преди 3 години )
    Имах предвид повдигането при страничен удар, не бях сигурен, че и сегашната А8 го има но явно е така. Както и да е, много са хората на Запад, които си карат премиум колите сами.
  • #7
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 3 години )
    По принцип каквото интересно излезе при едната марка, веднага се прехвърля при останалите две.
  • #6
    8 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Откъде идват тези минуси на коментарите за А8-цата?Наистина Ауди продават тези опции от няколко години. За какво някой цъка минуси?Потърсете Ауди А8 2018 active suspension
  • #5
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Това с повдигането на колата при страничен удар и завиващата задна ос го има в актуалното А8.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    обикновен шофьор ( преди 3 години )
    Това са коли, ориентирани към возещите се в тях, не към шофьорите им. Да си собственик на такава кола и да си я управляваш сам (редовно) - предполага отговори, които няма да се харесат на засегнатите ...Прекрасни автомобили са и тази, както и старата (настояща) s-класа. Същото мисля и за а8, както и за 7-*** серия от Мюнхен. Както и почти всяка друга лимузина :-)
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    То, ако става въпрос системата Active Body Control Мерцедес я има още от 2005 година.
  • #2
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Име ( преди 3 години )
    Ауди го продават от 2 години,мерц ще го вкарват от догодина..
  • #1
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Унуфрий ( преди 3 години )
    Това май го гледах в новата А8 на Ауди... искам да покарам и тази С-клас, с телевизорите вътре и да си кажа, дали е по-добра, по-приятна от новото А8.