IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 икономии на производителите, които са за сметка на купувача

От алуминиевите блокове до светодиодните фарове: "хитростите", които могат да ви излязат скъпо

"Какъвто искате цвят, стига да е черен", казвал Хенри Форд за своя знаменит Model T. Това е първият пример за извечната война, която се води между производители и клиенти. Производителят, естествено, се стреми да спести колкото е възможно повече, без обаче да създаде у клиентите лошо отношение към марката.
Съвременната автомобилна промишленост е пълна с примери за икономии, които далеч не са толкова безобидни и после излизат през носа на нищо неподозиращите собственици. Очевидната тенденция е автомобилите да се правят все по-сложни за ремонт. Ето някои от най-често срещаните доказателства.


10 икономии на производителя за сметка на клиента (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    "...като първия Logan и Nissan Almera,...", страшно информативно, (за предната греда) модели от преди 15 години...!
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз лично за 12години, от крушките (като изключим тези за къси) съм сменил тази на номера и на единия стопФорд , сменил съм акумулатор, стартер и тампони на двигателя, и предни накладки , защото реших че 8 години им е достатъчно.
  • #10
    16 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Никъде не пише, че двигателите на корейците имат нужда от ремонт на 100 000 км.! Ако беше чел, нямаше да пиешеш простотии. Става въпрос за реглаж на клапани,защото са без хидравлични компенсатори и се изисква регулиране на клапаните ръчно след определени километри. Нищо по двигателя не се сменява. Мисля,че този е двигателят на Хюндай Елантра такситата,които изкарват по 1 млн. километра без ремонт.
  • #9
    22 rate up comment 3 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    Аз лично карам вече втори Форд Фокус от няколко години, минавам по около 18-19 хил.км на година и темата за ремонтите ми е много чужда. На първият Форд Фокус за 3,5 г., бях сменил само една биалета и две крушки, а сегашният ми Фокус, закупен нов, нищо, даже и чистачките му не са за смяна вече 3-та.год. Обслужването филтри и масло, антифриз и течност за чистачките не ги броя. Чудя се какво е това постоянно да висиш в някои сервиз и винаги да не си сигурен в колата си. Сигурно е ужасно.
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    рено.БъГъ ( преди 4 години )
    Айде напнете се още малко и ще залеем с минуси целия пазар...опс, ко рекох пак!?
  • #7
    18 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Явно корейците са адски зле щом трябва на 100 хил да се прави ремонт на двигател. Стандартно това се случва след 400 хил. Повечето от тези икономии водят и до драстично намаляване на дефектите. Като цяло сумите, платени за ремонт от потребителите са по-малки. Само бай *** има проблем с нови коли на 350 хил.с километражи на 120 хил.
  • #6
    18 rate up comment 4 rate down comment
    Светодиоден ( преди 4 години )
    Ако светодиоден мигач, стоп или габарит изгори, значи е зле проектиран. Такова изделие трябва да издържа на практика повече от останалите компоненти в автомобила. От лакомия понякога слагат неоразмерени по-евтини диоди, които в жегите прегряват и след това губят от яркостта си.
  • #5
    32 rate up comment 0 rate down comment
    Периодичен ( преди 4 години )
    Перриодична подмяна на заглушителя? Колко често? С оригинални такива съм на 350 хил. км, та се притеснявам - ако ще трябва да ги сменям на всеки половин милион км, да си търся друга кола?
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    #4 ( преди 4 години )
    хехе, че българският пазар да не е по-различен бе
  • #3
    12 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Общо взето от години правилото е Франция и Америка измисля глезотиите и икономиите и после всички копират от тях. Да Рено смениха централния сноп проводници с мултиплексна шина за пръв път в света, което беше ***. Но другите марки, включително ВАГ ги последваха.