IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-добрите двигатели на последните 20 години

Към тази подборка, на база на наградите International Engine of the Year, имаме и някои забележки

През 1999 година авторитетното британско издание Engine Technology International magazine реши да учреди глобални награди за най-добрите двигатели, произвеждани в цял свят. В журито бяха събрани над 60 влиятелни автомобилни журналисти от цял свят. Така се родиха International Engine of the Year Awards. А в чест на 20-годишния юбилей на наградите, журито реши да определи най-убедителните двигатели за целия период - от 1999 до 2019. В галерията долу можете да видите кои попаднаха в топ 12. Все пак имайте предвид, че тези награди обикновено се връчват на нови двигатели, на базата впечатленията на журналистите, и рядко отчитат неща като надеждност и издръжливост.


10-те най-добри двигателя на последните 20 години (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #9
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Toy ( преди 3 години )
    За мен без ферари, всички останали са леш
  • #8
    9 rate up comment 4 rate down comment
    JEEP ( преди 3 години )
    Писал съм го, и пак ще повторя, проверено с десетилетия употреба и безотказна работа, другото е *** - VAG 1Z 1.9 TDI; AMC Jeep 4.0 straight-6 engine
  • #7
    22 rate up comment 7 rate down comment
    До 5 ( преди 3 години )
    Просто Форд са си платили на уважаемото Джури, както винаги са правели. А сервизната акция за един милион еднолитрови екобууста е просто ей така, да, за всеки случай :D вярваш си
  • #6
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До ГостМоже да значи две неща:1. Двигател със супер характеристики, но дава дефекти (например 0.45%, вместо 0.35% обичайно и е влязъл в някаква измислена класация);2. Бай *** чел или една съседка му казала, че има проблем с надеждността. А то не били компютри, а компоти.
  • #5
    12 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Нямаше нужда да се набирате да споменавате сервизните акции на Форд. Тия маркучи и казанчето всъщност са проблем на по-големия 1.5 литров двигател и имат общо с двигателя колкото боята на колата има общо със защитата от градушка. Еднолитровият няма регистрирани проблеми с маркуча и казанчето за охлаждане, но превантивно смениха и неговите.Но след като Форд е преди ФВ, нещо трябваше да споменете, нали?
  • #4
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    До #1Не те разбирам какво имаш предвид. Не съм забелязал за две-три години нещо да се променя по един двигател. Обикновено леко се усещат някои неща след 250 - 300 000 км при нормална поддръжка. Всички тези турбо мотори навъртат още по-малко цикли на км. от атмосферните двигатели и работят като цяло в по-щадящи режими.
  • #3
    22 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 години )
    Малко странна класация - какво означава много хубав двигател, но има проблеми с надеждността?!?
  • #2
    14 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Малко странно да се сравнява ферари с двигатели на масови производотели които могат да минат 500хил. км. Искам да го видя този двигател на ферари след 100хил на какво ще прилича.
  • #1
    20 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Мда. Като го тестваш на нова кола екобууста, е супер. Като минат две-три години, далеч не е :D и с 4.4 V8 на BMW същото. За Ферари нямам наблюдения :D