През последните години хората свикнаха с роботизираните скоростни кутии с двоен съединител, които се поставят на спортните автомобили. Те сменят предавките много бързо и пестят гориво, въпреки че имат проблеми при движението с ниски скорости.
Така наречените „преселективни“ скоростни кутии днес се срещат при най-авторитетни автомобилни брандове – от Porsche, Ferrari и Lamborghini до BMW, Mercedes-AMG и Audi. Но дори тези, както и някои други марки, често залагат на кутии от друг вид, дори те да отстъпват като ефективност.
Двигател: 3.7 литра, V6, атмосферен
Трансмисия: 7-степенна автоматична с хидротрансформатор
Мощност: 328 к.с. при 7000 об/мин
Максимален въртящ момент: 363 Нм при 5200 об/мин
Ускорение от 0 до 100 км/ч: 5,6 секунди
Максимална скорост: 250 км/ч
10 много бързи модела с алтернативни трансмисии (ГАЛЕРИЯ):
Списъкът приключва с най-възрастния от продаваните в наши дни спортни автомобили – NIssan 370Z, който дебютира още прези 12 години. Обновеното за последен път през 2015 г. купе се предлага както с механични предаки, така и с класически автомат.
Снимки: Производителите